IT-loppukäyttäjäpalvelut

Kaipaatko kokonaisvaltaista IT-loppukäyttäjäpalvelua? Vai helposti skaalattavia lisäosia tehostamaan omia palveluratkaisujanne?

Suunnittelemme asiakkaan tarpeisiin soveltuvia palvelukokonaisuuksia ja autamme asiakkaitamme tuottamaan skaalautuvia, korkealaatuisia palveluita heidän omille asiakkailleen ja loppukäyttäjilleen. Globaalin organisaatiomme ansiosta pystymme palvelemaan sekä paikallisia että kansainvälisiä asiakkaita.

Mitä IT-loppukäyttäjäpalvelut ovat?

Palvelumme sisältää loppukäyttäjäpalveluketjun eri osia

  • IT Service Desk 
  • Lähitukipalvelut
  • Elinkaaripalvelut
  • Asiantuntijapalvelut

IT-loppukäyttäjäpalveluiden ulkoistus

Tarjoamme Service Desk-, lähituki-, elinkaari- ja asiantuntijapalveluita asiakkaalle aina loppukäyttäjälähtöisesti. Muotoilemalla ja räätälöimällä palvelut loppukäyttäjää ajatellen takaamme kokonaisvaltaisen palvelukokemuksen. Saat käyttöösi:

  • Asiantuntijat
  • Järjestelmät
  • Tilat
  • Työkalut

Saat myös oman palvelupäällikön, joka vastaa kokonaispalvelusta ja toimii sekä yhteyshenkilönä että integroituna osana asiakkaan myyntitiimiä. Näin kehitämme palvelukokonaisuutta ketterästi toiveidesi mukaan ja mahdollistamme menestyksekkään myyntiprosessin.

Tarjoamme:

SERVICE DESK -PALVELUT

Asiakas saa Service Desk -käyttäjätuen Single Point of Contact -mallilla, jolloin loppukäyttäjät voivat olla kaikissa teknisissä tarpeissaan yhteydessä yhteen ja samaan tahoon.

LÄHITUKIPALVELUT

Lähitukipalvelut ovat asiakkaan tiloissa tehtävää työasemaympäristöön, oheislaitteisiin ja nimettyihin sovelluksiin liittyvää palvelupyyntöjen ja häiriöiden ratkaisua, jota ei pystytä toteuttamaan etäpalveluna.

ELINKAARIPALVELUT

Vahvan kumppaniverkostomme avulla pystymme tuottamaan kattavan laite- ja sovelluselinkaaripalvelun. Toimitamme laitteistojen logistiikkapalveluja, välivarastointia sekä kantojen hallintaa ja ylläpitoa. Asiantuntijamme toimittavat myös sovellusten elinkaareen liittyviä paketointi- ja ylläpitopalveluita.

Proservia on osa ManpowerGroup-konsernia, joka on tuottanut Service Desk- ja etähallintapalveluita kaiken kokoisiin loppukäyttäjäympäristöihin vuodesta 2005 lähtien.