Contact Center

Ulkoistamalla asiakaspalvelun ManpowerGroupin contact centerille asiakasyritys voi keskittyä oman ydinliiketoimintansa kehittämiseen. Kun asiakaspalvelusta vastaa ManpowerGroupin contact center, asiakasyrityksen tärkeintä pääomaa eli asiakkaita hoitaa kokenut ja osaava kumppani.

ManpowerGroup Contact Center

ManpowerGroupin tuottamien contact center -palveluiden hyödyntäminen tuo mukanaan sekä konkreettisia säästöjä että laadullista hyötyä. Kokemuksemme mukaan oikein toteutettuna ulkoistettu asiakaspavelu voi tuottaa säästöjä, jotka ovat jopa 20-35 %:n luokkaa. Myös asiakaskokemuksen korkea laatu on selkeä contact center -palveluidemme tuoma hyöty.

Contact center -palvelut ammattitaidolla

Ennen Contact center -yhteistyön aloittamista perehdymme ensin erilaisin menetelmin asiakasyrityksen brändiin, arvoihin sekä yrityskulttuuriin. Näin pyrimme saamaan aikaan sujuvan aloituksen palvelulle sekä varmistamaan, että tuottamamme palvelu on yhtenäinen aiemman palvelukokemuksen kanssa.

Tuotamme räätälöidysti asiakkaamme brändin näköistä palvelua. Asiakaspalvelun korkean laadun varmistamiseksi aloitamme yhteistyön sopimalla selkeät yhteistyömallit, roolit ja vastuut yhdessä asiakasyrityksen kanssa. Yhdessä määritellyt asiakaspalvelun tavoitteet, niiden jatkuva mittaaminen sekä seuranta mahdollistavat asiakaspalvelun laadun läpinäkyvän arvioinnin. Henkilöstön koulutus sekä valmennus ovat vahvuuksiamme, ja takaamme asiakasyritystämme palvelevan contact center -henkilöstömme ammattitaidon.

Contact center -palvelut räätälöidysti

ManpowerGroup tuottaa ulkoistetut contact center -palvelut asiasyrityksen tarpeiden mukaan. Ulkoistettu palvelu voidaan sopia määräaikaiseksi tai toistaiseksi voimassaolevaksi ajaksi riippuen asiakasyrityksen tarpeista. Myös palveluiden erilaiset hinnoitteluvaihtoehdot ovat mahdollisia asiakaskohtaisesti. Tarjoamme myös asiakaspalvelua tavallisten toimistoaikojen ulkopuolella, ja palveluajat määritellään asiakasyrityksen tarpeiden mukaan

Haluatko kuulla lisää contact center -palveluistamme? Jätä yhteydenottopyyntö, niin autamme sinua arvioimaan, mikä olisi sinun yrityksellesi toimivin ratkaisu.