Etsimme työntekijöitä asiakaskohtaamisiin!

Tarjoamme monipuolisia työtehtäviä asiakaskohtaamisten maailmassa ja edustamme sekä kotimaisia että kansainvälisiä huippubrändejä eri toimialoilta. Pidämme huolta asiakasyritystemme asiakkaista varmistaen heille aina parhaat palvelut, osaamisen hyödyntää niitä sekä kokonaisvaltaisen tyytyväisyyden. Työskentelemme monikanavaisesti palvellen asiakkaita puhelimitse, sähköpostitse sekä chatin välityksellä. Laadukkaat myynnilliset asiakaskohtaamiset ovat meille sydämen asia.

Maailmanluokan asiakaskohtaamisia luomme Imatralla, Joensuussa, Jyväskylässä, Tampereella sekä Turussa reilun 500 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaisen toimesta. Tarjoamme sekä aloitteleville että jo kokeneemmillekin huipputekijöille mukavan ja modernin, jatkuvasti kehittyvän työympäristön. Tähtäsit tulevaisuudessa sitten myynnin, it-asiantuntijan tai vaikka markkinoinnin tehtäviin, saat meiltä erinomaisen lähdön kohti sitä sun unelmaduunia.

Meillä voit työskennellä joustavasti oman elämäntilanteesi mukaisesti, joko kokoaikaisesti tai osa-aikaisesti. Meillä maksetaan jo ensimmäisestä koulutustunnista lähtien työehtosopimuksen mukaista palkkaa mutta tämän lisäksi sinulla on myös mahdollisuus kannustinpalkkioihin. Lisäksi takaamme sinulle kattavan perehdytyksen tehtäviin, esimiehen tuen koko työsuhteesi ajaksi sekä ennen kaikkea avoimen ja kannustavan työyhteisön ympärillesi. Meillä onnistut!

#maailmanluokanasiakaskohtaamisia
#maailmanluokanurapolkuja

ManpowerGroup Solutions Customer Experiences on mukana Vastuullinen kesäduuni 2019 –kampanjassa!

                                             Vastuullinen kesäduuni 2019

 

ManpowerGroup Solutions Customer Experiences tarjoaa monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä: hoidamme mm. asiakasyrityksiemme myyntiä, teknistä tukea, asiakaspalvelua ja erilaisia back office -tehtäviä. Asiakasyrityksemme edustavat kansainvälisiä ja kotimaisia huippubrändejä eri toimialoilta. Asiakaspalvelukeskuksissamme Imatralla, Joensuussa, Jyväskylässä, Loimaalla ja Turussa työskentelee reilut 600 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista. Asiakaspalvelumme on monikanavaista eli palvelemme asiakkaita puhelimitse, kirjallisesti, chatin välityksellä ja sosiaalisessa mediassa. Myynnillisyys on tärkeässä osassa kaikkea palvelua ja vahvasti mukana kaikessa tekemisessämme.

Katso mitä asiakaskohtaamisten asiantuntijat kertovat omasta työstään