Tekninen asiakaspalvelija

Monikanavaisessa asiakaspalvelussa kohtaat asiakasyrityksiemme loppuasiakkaita sekä kirjoitetun että puhutun viestinnän välityksellä.

Saat paloa työhösi siitä, että löydät asiakkaan ongelmaan aina ratkaisun. Asiantuntijana haluat löytää asiakkaalle aina parhaimmat tuotteet ja edut tehden asiakkaan arjesta mahdollisimman helpon ja sujuvan. Asiakaspalvelussamme välitämme asiakkaista, uskallamme suositella hänelle oikeita tuotteita ja palveluja sekä pyrimme toimimaan mahdollisimman suoraviivaisesti ja yksinkertaisesti. Toimintamme tulee olla mahdollisimman saumatonta.

Toimit aktiivisesti tavoitteidesi täyttymiseksi ja panostatkin jatkuvasti oman osaamisesi kehittämiseen. Asiakkaan ongelmien ratkaisemisessa olet se tärkeä asiantuntija, jonka tulee onnistua löytämään hänelle aina parhaat mahdolliset ratkaisut. Sellaisia, joita hän ei ehkä osannut edes odottaa! Yksikään asiakas ei saa jäädä ilman ratkaisua vaan aina tulee löytää polku ongelmien korjaamiseksi.

Sinulla on jo kokemusta tekniikasta ja IT-osaamisesta sekä asiakaspalvelutyöstä. Ymmärrät myynnin merkityksen asiakaspalvelutyössä. Kirjallinen ja suullinen viestintä sujuu sinulta ongelmitta. Olet aina valmiina hoitamaan asiakaskontaktit niissä kanavissa, missä asiakas kulloinkin tarvitsee ja odottaa apua.

Teknisessä asiakaspalvelussa sinua odottaa huippputiimi ja kannustava työyhteisö. Jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa omaan työhönsä ja työyhteisön kehittymiseen omalla positiivisella panoksellaan.