Teknisen tuen asiakaspalvelijoita, Jyväskylä

ManpowerGroup Contact Center Oy on Suomen suurin Contact Center -palveluiden tuottaja. Tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä: hoidamme mm. asiakasyrityksiemme myyntiä, teknistä tukea, asiakaspalvelua ja erilaisia back office -tehtäviä. Asiakasyrityksemme edustavat kansainvälisiä ja kotimaisia huippubrändejä eri toimialoilta. Asiakaspalvelukeskuksissamme Imatralla, Joensuussa, Jyväskylässä ja Turussa työskentelee reilut 600 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista. Asiakaspalvelumme on monikanavaista eli palvelemme asiakkaita puhelimitse, kirjallisesti, chatin välityksellä sekä sosiaalisessa mediassa. Myynnillisyys on tärkeässä osassa kaikkea palvelua ja vahvasti mukana kaikessa tekemisessämme.

Työpaikan sijainti: 
Keski-Suomi, Jyväskylä
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service, Myynti, markkinointi, viestintä - Sales, Marketing, Communications
Tehtävien määrä: 
5

 

Maailma digitalisoituu ja loppukäyttäjätuen ammattilaisia tarvitaan jatkuvasti – Haluatko olla osa tätä osaajien joukkoa? Haluatko päästä tekemään maailmanluokan asiakaskohtaamisia ja haastamaan itseäsi ongelmanratkaisuissa huippu työporukan ympäröimänä?

Meillä on tarjota sinulle tähän mahdollisuus Jyväskylässä!

Etsimme asiakaspalvelijoita Telia Häiriöilmoitus ja Telia Helppi –palveluihin vakituisiin työsuhteisiin.

Mitä työ pitää sisällään?

Työssä pääset kehittymään asiakaspalvelun ja loppukäyttäjätuen ammattilaiseksi arkipäiväisten teknisten haasteiden parissa. Nämä haasteet voivat liittyä esimerkiksi tuotteiden ja palveluiden vikatilanteisiin sekä asennus-, käyttöönotto- ja verkko-ongelmiin. Ongelmien ratkomisen ja käytön opastuksen lisäksi pääset tekemään myös lisämyyntiä, minkä avulla varmistetaan parhaat kokonaisratkaisut asiakkaalle. Asiakaspalvelu tapahtuu puhelimen, sähköpostin ja chatin kautta, mikä omalta osaltaan varmistaa työn monipuolisuuden.

Mitä toivomme sinulta?

Etsimämme henkilö on avoin, reipas ja ennen kaikkea asiakaslähtöinen. Ratkaisukeskeinen ja toimeen tarttuva työote takaavat menestyksen päivittäisessä työssä. Toivomme, että osaat ilmaista itseäsi hyvin niin suullisesti kuin kirjallisesti.

Yleinen kiinnostus tekniikkaa kohtaan, harrastuneisuus tai esimerkiksi koulutuksen tarjoama oppi auttavat sinua menestymään tässä tehtävässä. Et siis välttämättä tarvitse teknistä erityisosaamista – oikealla asenteella ja intohimolla pääsee pitkälle. Englannin kielen taidosta on hyötyä jokapäiväisessä työssä. Työsuhteen alussa järjestämme myös perusteellinen usean viikon kestävän koulutuksen, jossa perehdytämme sinut alkuun kohti teknisen asiakaspalvelun saloja.

Mitä sinun vielä tulisi tietää?

Tukenasi on aina osaava ja ammattitaitoinen työyhteisö ja esimiehet, ja kaikilta saa kysyä apua aina tarpeen tullen. Työyhteisössämme tunnelma on ensiluokkainen – tylsää hetkeä ei varmasti ole! Työhyvinvoinnista huolta pitää Syke –hyvinvointitiimimme niin töissä kuin vapaa-ajallakin. Töissä olemme pääsääntöisesti arkisin klo 7:45-20:15 –välillä, jonka lisäksi on välillä päivystysvuoro klo 22 asti, sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 8:45 -16:45 –välillä, jolloin päivystysvuoro on klo 20 asti.

Tarjoamme töitä 18-37,5 tuntia viikossa riippuen omista toiveistasi ja tilausmääristä. Maksamme ICT-alan työehtosopimuksen mukaista tuntipalkkaa ja myyntisuoriutumisesta saa myös lisäansioita. Jokaiselle tehtävään valitulle tullaan tekemään turvallisuusselvitys, ja työtehtävä edellyttää turvallisuusselvityksen läpimenemisen.

Jäikö jokin askarruttamaan?

Voit soitella Team Supervisor Teemu Väärämäelle puh. 0406309235, hän jos kuka osaa kertoa tehtävästä lisää! Myös rekrytointitiimimme auttaa mielellään, tiimille voit soitella arkisin klo 8-15, puh. 040 652 8810. 

Tule meille työskentelemään ja kehittämään itseäsi työssä, jonka merkitys tulevaisuuden työelämässä korostuu jatkuvaa tahtia. Koulutusryhmä starttaa 21.1.2019. Jätä hakemuksesi viimeistään 6.1.2019 ja kerro, miksi sinä sopisit joukkoomme tekemään maailmanluokan asiakaskohtaamisia. Toivottavasti kuulemme sinusta pian!

Tutustu työyhteisöömme Facebookissa ja Instagramissa:

https://www.facebook.com/MGSCCSuomi/

https://www.instagram.com/mgsccsuomi/

Viimeinen hakupäivä
2019-01-06