KIRJANPITÄJÄ, Kajaani

Administer Oy on suomalainen sähköisen taloushallinnon edelläkävijä ja yksi suurimmista taloushallinnon palveluntarjoajista Suomessa. Yhtiö työllistää noin 700 taloushallinnon ammattilaista. Asiakaskuntamme koostuu lukuisten toimialojen yrityksistä ja yhteisöistä, pörssiyhtiöistä yhden työntekijän yrityksiin sekä kuntiin ja kaupunkeihin. Administerin tytäryhtiöistä Administer Partner Oy palvelee erityisesti suurasiakkaita ja Silta Oy tarjoaa palkka- ja henkilöstöhallinnon palveluja. Lisäksi Administer tarjoaa laadukkaita ulkoistetun talousjohtajan ja controllerin palveluita vuosikymmenien kokemuksella. Administer toimii koko Suomessa sekä Tukholmassa ja Tallinnassa. Taloushallinto on meille ydinliiketoimintaa - ei tukitoiminto, ja se näkyy arvostuksena työtäsi kohtaan.

Työpaikan sijainti: 
Kajaani
Tehtäväalue: 
Taloushallinto ja rahoitus - Finance
Tehtävien määrä: 
1

 

Haemme nyt Administer Partnerin ammattitaitoiseen joukkoon Kajaaniin

KIRJANPITÄJÄÄ

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Tehtävänkuva on monipuolinen ja tässä tehtävässä vastaat asiakkaidemme kirjanpidosta tilinpäätöksineen, sisäisestä ja ulkoisesta raportoinnista sekä taloushallinnon prosessien ylläpidosta ja kehittämisestä. Kirjanpito- ja tilinpäätösvastuun lisäksi tehtävään sisältyy mm. arvonlisä- ja veroilmoitukset sekä viranomaisraportointia. 

Henkilönä tulet hyvin ihmisten kanssa toimeen ja pystyt työskentelemään paineen alaisena sekä samalla pysyt huolellisena ja tarkkana. Olet itsenäinen, aikaansaava ja kokenut taloushallinnon ammattilainen, joka tarttuu monenlaisiin tehtäviin rutiineja kaihtamatta. Tehtävässä menestyminen edellyttää asiakaspalveluhenkisyyttä – Administerilla numeroiden takana on innovatiivinen ja aktiivinen neuvonantaja, joka haluaa tehdä asiat helpoiksi asiakkaillemme. Eduksesi katsomme Microsoft AX-järjestelmäosaamisen sekä tuntemuksen käyttöomaisuuskirjanpidosta.

Tehtävässä pääset näköalapaikalle nopeasti kasvavaan taloushallinnon asiantuntijayritykseen. Tarjoamme monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtävän, kannustavan työilmapiirin ja hyvät kehittymismahdollisuudet. Tehtävässä on aloitus sopimuksen mukaan, mutta mahdollisimman pian.

Hae tehtävää rekisteröimällä CV:si osoitteessa www.experis.fi ja liittämällä hakemuksesi palkkatoiveineen kyseiseen tehtävään viimeistään 6.5.2019 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Recruitment Consultant Tiina Venäläinen p. 050 300 4372, tiina.venalainen@manpowergroup.fi

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.