Kesätyöntekijä tekniseen tukeen, Turku

ManpowerGroup Solutions Customer Experiences työllistää 500 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista Imatralla, Joensuussa, Jyväskylässä, Tampereella ja Turussa. Tarjoamme monipuolisia työtehtäviä asiakaskohtaamisten maailmassa ja edustamme sekä kotimaisia että kansainvälisiä huippubrändejä eri toimialoilta. Pidämme huolta asiakasyritystemme asiakkaista varmistaen heille aina parhaat palvelut, osaamisen hyödyntää niitä, sekä kokonaisvaltaisen tyytyväisyyden. Työskentelemme monikanavaisesti palvellen asiakkaita puhelimitse, sähköpostitse sekä chatin välityksellä. Laadukkaat myynnilliset asiakaskohtaamiset ovat meille sydämen asia.

Työpaikan sijainti: 
Varsinais-Suomi, Turku
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service, Myynti, markkinointi, viestintä - Sales, Marketing, Communications
Tehtävien määrä: 
3

 

Kesätyöpaikka isossa yrityksessä huippusijainnilla ja tehtävä, josta on sinulle varmasti hyötyä myös tulevaisuudessa! Siistiä sisätyötä rennolla ilmapiirillä ja joustavilla työajoilla. Takuuvarma tuntipalkka satoi tai paistoi ja lisäksi kannustava malli lisäansioihin. Esihenkilön tuki koko kesän ajan ja paljon uutta kokemusta teknisten asiakaskohtaamisten parista. Nämä ja paljon muuta meiltä mämppäriltä!

Etsimme kesätyöntekijöitä Turkuun työskentelemään Telian kuluttaja-asiakkaiden loppukäyttäjätuessa. Oletko kiinnostunut työskentelemään tulevaisuudessa it-alalla, kiinnostunut tekniikasta mutta varsinainen työkokemus alalta vielä puuttuu? Tai oletko jo valmis loppukäyttäjätuen ammattilainen, joka kaipaa innostavaa ja kaltaistaan porukkaa ympärilleen?

Tiedätkö mitä DNS ja DHCP tarkoittavat? – Ei haittaa, tämän kesän jälkeen tiedät varmasti!

Tehtävässä työskentelet kuluttaja-asiakkaiden arkipäiväisten teknisten haasteiden parissa. Nämä haasteet voivat liittyä esimerkiksi tuotteiden ja palveluiden vikatilanteisiin sekä asennus-, käyttöönotto- ja verkko-ongelmiin. Kiinnostus tekniikkaan kohtaan auttaa sinua menestymään jokapäiväisessä työssä.

”Ne on kuitenkin jotain hiljaisia nörttejä” – Nörttejä tai ei, hiljaisia ei ainakaan!

Nörtti tai ei - Toivomme sinulta ennen kaikkea avointa, reipasta ja asiakaslähtöistä asennetta sekä kykyä ilmaista itseäsi hyvin niin suullisesti kuin kirjallisesti. Yleinen kiinnostus tekniikkaa kohtaan, harrastuneisuus tai esimerkiksi koulutuksen tarjoama oppi auttavat sinua menestymään tässä tehtävässä. Englannin kielen taidosta on hyötyä jokapäiväisessä työssä. Työsuhteen saat perusteellinen koulutuksen, jossa perehdytämme sinut alkuun kohti teknisen asiakaspalvelun saloja.

Jään kaikesta kivasta kesätekemisestä paitsi toimistossa istuessa – Arvaappa uudelleen!

Työyhteisössämme tunnelma on maailmanluokkaa – tylsää hetkeä ei varmasti ole! Tukenasi on aina ammattitaitoiset esimiehet ja työkaverit. Työhyvinvoinnista huolehtii Syke-tiimi koko pitkän (ja toivottavasti kuuman!) kesän ajan. Työajat ovat joustavat: arkisin pääasiassa klo 7:45-22:15 –välillä ja viikonloppuisin 8:45 -16:45 –välillä. Saat aina takuuvarman tuntipalkan ja lisäansioita omaan suoriutumiseen perustuen. Työhön valituille tehdään perusmuotoinen turvallisuusselvitys.

Jäikö jokin mietityttämään?

Voit soitella rekrytointitiimillemme puh. 040 652 8810 arkisin klo 9-15 välillä tai laita viestiä osoitteeseen fi.mpgs.cx.rekrytointi@manpowergroup.fi. Kerromme mielellämme tehtävästä lisää!

Työt alkavat sopimuksen mukaan toukokuussa ja kestävät elokuun loppuun.

Olisiko tämä kesätyö juuri sinun juttusi? Jätä hakemuksesi osoitteessa manpower.fi 31.3.2019 mennessä.

ManpowerGroup Solutions Customer Experiences on mukana Vastuullinen kesäduuni 2019 –kampanjassa!

Tutustu työyhteisöömme Facebookissa ja Instagramissa:

https://www.facebook.com/mgsCustomerExperiences/

https://www.instagram.com/mgs_customer_experiences/