Myynnillinen asiakaspalvelija, Jyväskylä

ManpowerGroup Contact Center Oy on Suomen suurin Contact Center -palveluiden tuottaja. Tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä: hoidamme mm. asiakasyrityksiemme myyntiä, teknistä tukea, asiakaspalvelua ja erilaisia back office -tehtäviä. Asiakasyrityksemme edustavat kansainvälisiä ja kotimaisia huippubrändejä eri toimialoilta. Asiakaspalvelukeskuksissamme Imatralla, Joensuussa, Jyväskylässä, Loimaalla ja Turussa työskentelee reilut 600 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista. Asiakaspalvelumme on monikanavaista eli palvelemme asiakkaita puhelimitse, kirjallisesti, chatin välityksellä sekä sosiaalisessa mediassa. Myynnillisyys on tärkeässä osassa kaikkea palvelua ja vahvasti mukana kaikessa tekemisessämme.

Työpaikan sijainti: 
Keski-Suomi, Jyväskylä
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service, Myynti, markkinointi, viestintä - Sales, Marketing, Communications
Tehtävien määrä: 
5

Oletko myyntihenkinen, mutta pelkkä myyntityö ei tunnu omalta jutulta? Pidätkö ihmisten kohtaamisesta ja ongelmien ratkomisesta? Meillä saattaa olla ratkaisu!

 

Etsimme nyt myynnillisiä asiakaspalvelijoita Jyväskylän toimipisteeseemme!

 

Työtehtäviisi kuuluu tutun teleoperaattorin kuluttaja-asiakaspuheluihin vastaaminen. Työssäsi ratkot asiakkaiden ongelmatilanteita asiantuntevalla otteella ja teet samalla sujuvasti lisämyyntiä.

Haluamme sitoutua työntekijöihimme, joten haettavat tehtävät ovat vakituisia ja kokoaikaisia.

 

Mitä toivomme sinulta

Meille tärkeintä on rohkea asenne ja oppimisen halu. Koulutustaustaasi tai työhistoriaasi enemmän katsomme kiinnostustasi asiakaspalveluun ja myyntiin.

Pystyt positiivisella asenteella ratkaisemaan asiakkaiden ongelmatilanteita, etkä epäröi tarttua lisämyyntitilaisuuksiin.

Olet sujuvasanainen ja ulospäinsuuntautunut, ja tulet hyvin juttuun monenlaisten ihmisten kanssa. Uskot omaan tekemiseesi ja osaat siksi vakuuttaa myös asiakkaan. Vaikka työ puhelimessa on itsenäistä, olet tiimipelaaja ja haluat auttaa omaa tiimiäsi saavuttamaan yhteiset myyntitavoitteet.

 

Mitä sinä saat 

Tarjoamme sinulle vakituisen työn ja joustavat työajat, maksamme ICT-alan työehtosopimuksen mukaista tuntipalkkaa, ja sen päälle saat myyntituloksen mukaista lisäansiota.

Työsuhteen alussa on palkallinen koulutusjakso, jossa perehdytämme sinut asiakaspalvelun ja myynnin maailmaan. Oppiminen ei lopu perehdytysjaksoon, vaan valmentavat esimiehemme tekevät sinulle yksilöllisen valmennussuunnitelman, jonka tuella pääset kehittymään yhä taitavammaksi työssäsi.

Meillä on mahtava työporukka, joka tukee ja tsemppaa toisiaan ja paljon työhyvinvointia tukevaa viriketoimintaa mm. liikunnan merkeissä!

 

Lisätietoa

Työajat sijoittuvat arkisin klo 7:45-20 ja lauantaisin 8:45-16:45 –välille. Kahden viikon koulutusjakson ajan toivomme sinun pystyvän sitoutumaan klo 8-16 vuoroihin. Koulutusaika on palkallista.

Lisätietoja työstä voit kysyä Service Manager Juha-Matti Lehtoselta, puh. 050 524 6006. Rekrytointiprosessin etenemisestä voit tiedustella rekrytointitiimiltämme osoitteesta cc.rekrytointi@manpowergroup.fi tai puh. 040 652 8810.

Hae tehtävään rekisteröidyllä profiililla osoitteessa www.manpower.fi heti tai viimeistään 18.2.2018. Käymme hakemuksia läpi jo hakuajalla, joten kannattaa toimia nopeasti!

 

Tutustu työyhteisöömme Facebookissa ja Instagramissa:

https://www.facebook.com/MGSCCjyvaskyla/

https://www.instagram.com/mgsccjkl/

Viimeinen hakupäivä
2018-02-18