TIIMIESIMIES, Tampere

ManpowerGroup Contact Center Oy on Suomen suurin Contact Center -palveluiden tuottaja. Tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä: hoidamme mm. asiakasyrityksiemme myyntiä, teknistä tukea, asiakaspalvelua ja erilaisia back office -tehtäviä. Asiakasyrityksemme edustavat kansainvälisiä ja kotimaisia huippubrändejä eri toimialoilta. Asiakaspalvelukeskuksissamme Imatralla, Joensuussa, Jyväskylässä ja Turussa työskentelee reilut 600 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista. Asiakaspalvelumme on monikanavaista eli palvelemme asiakkaita puhelimitse, kirjallisesti, chatin välityksellä sekä sosiaalisessa mediassa. Myynnillisyys on tärkeässä osassa kaikkea palvelua ja vahvasti mukana kaikessa tekemisessämme.

Työpaikan sijainti: 
Pirkanmaa, Tampere
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service, Myynti, markkinointi, viestintä - Sales, Marketing, Communications
Tehtävien määrä: 
1

 

Uusi toimipiste ja uusi tiimi odottavat Tampereella! Onko sinussa esimiesainesta ja intoa johtaa oma tiimisi kohti menestystä? Nyt sinulla on mahdollisuus päästä toimimaan uudessa ympäristössä ja luomaan uusia rutiineja arkeen.

Etsimme nyt tiimiesimiestä Tampereen toimipisteeseemme.

Tehtävässä toimit lähiesimiehenä 12-16 hengen tiimille ja osallistut myös asiakastyöhön. Tiimiesimiehenä huolehdit oman tiimisi ohjaamisesta ja osaamisen tukemisesta, myynnin valmentamisesta, tavoitteiden seurannasta ja niihin liittyvistä toimenpiteistä, työhyvinvoinnista ja työkyvyn tukemisesta sekä rekrytoinnista. Koska tiimi ja toimipiste ovat uusia, sinulla on mahdollisuus luoda itsellesi ja tiimillesi parhaat tavat näiden toteutukseen.

Tiimiläisesi työskentelevät asiakasyrityksemme myynnillisessä kuluttaja-asiakaspalvelussa tai teknisessä tukipalvelussa. Myynnillisessä kuluttaja-asiakaspalvelussa vastataan asiakaspuheluihin, joissa ratkotaan erilaisia asiakkaiden ongelmia tai laskutukseen liittyviä asioita. Teknisen asiakaspalvelun tehtävät sisältävät muun muassa vikailmoituksia (esimerkiksi verkkoyhteysongelmat tai sähköpostiongelmat), laitteiden ja ohjelmistojen käytön opastusta (esimerkiksi tietokoneiden ja modeemien asetuksien tarkistus) tai haittaohjelmien poistamista asiakkaiden päätelaitteilta. Näissä molemmissa lisämyynti on tärkeä osa ensiluokkaisia asiakaskohtaamisia.

Mitä toivomme sinulta

Toivomme että olet toimeen tarttuva persoona, joka on kiinnostunut tavoitteellisista työtehtävistä ja sinua motivoi päämäärät ja niiden eteen toimiminen yhdessä tiimin kanssa. Päämäärien saavuttaminen ja tiimin onnistuminen vaativat sinulta itseohjautuvuutta – suunnittelet itsenäisesti erilaisia toimenpiteitä ja vastaat omalta osaltasi niiden onnistumisesta.

Olet innostava persoona, joka saa helposti muut puhaltamaan yhteen hiileen. Olet sujuvasanainen ja ulospäinsuuntautunut, ja tulet hyvin juttuun monenlaisten ihmisten kanssa. Uskot omaan tekemiseesi ja osaat vakuuttaa sekä asiakkaat että tiimiläisesi.

Sinulla on erityinen intohimo ratkaisumyyntiin ja haluat esimerkilläsi johdattaa tiimiäsi löytämään asiakkaille oikeat tuotteet ja palvelut. Tekninen osaaminen ja ymmärrys auttavat tehtävässä menestymistä. Aikaisempi esimieskokemus on eduksesi, mutta ei ole välttämätöntä.

Mitä sinä saat

Meillä pääset mukaan kehityksen ytimeen tekemään maailmanluokan asiakaskohtaamisia. Tarjoamme sinulle haastavan ja palkitsevan työtehtävän, jossa yksikään päivä ei ole samanlainen.

Tampereen tiimi on vastikään perustettu, joten sinulla on mahdollisuus itse luoda uutta ja kehittää parhaita toimintatapoja työarkeen. Pääset toteuttamaan ja kehittämään esimiestaitojasi sekä toimimaan vastuullisessa roolissa tiimisi menestyksen varmistajana.

Töitä pääset tekemään yhdessä mukavien työkavereiden kanssa, jotka tukevat ja tsemppaavat toisiaan aina. Esimiestyössäsi sinua tukevat jatkuvasti muut kokeneet tiimiesimiehet sekä Jyväskylässä että Turussa. Myös lähiesimiehesi on aina tavoitettavissa.

Lisätietoa

Tehtävä on vakituinen ja työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä. Työvuorot tulevat sijoittumaan arkisin 07:45-20:00 välille ja lauantaisin 08:45-18:00 välille.

Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Service Manager Mirka Lempiseltä 11.10. klo 9:30-10 ja 19.10. klo 11-11:30 puh. 040 664 7924 sekä Service Manager Anna-Kaisa Lehtomäeltä 8.10. klo 9-11 ja 17.10. klo 14-16, puh. 0400 239 771.

Rekrytointiprosessin etenemisestä voit tiedustella rekrytointitiimiltämme osoitteesta cc.rekrytointi@manpowergroup.fi tai puh. 040 652 8810.

Hae heti tehtävään rekisteröidyllä profiililla osoitteessa www.manpower.fi tai viimeistään 21.10. mennessä.

Tutustu työyhteisöihimme sosiaalisessa mediassa:

Jyväskylä:

https://www.facebook.com/MGSCCjyvaskyla/

https://www.instagram.com/mgsccjkl/

Turku:

https://www.facebook.com/contactcenterturku/

https://www.instagram.com/mgsccturku/

Viimeinen hakupäivä
2018-10-21