PALVELUNEUVOJA, Tampere

Lippupiste Oy on liikevaihdolla mitattuna Suomen suurin ja eniten lippuja myyvä lipunvälitysyritys. Lippukauppamme www.lippu.fi on Suomen suurin lipunmyynnin verkkokauppa ja lisäksi palvelemme yli 80 myyntipisteessä, R-kioskeilla sekä numerossa 0600 900 900. Tarjoamme myös lipunmyynnin järjestelmä- ja tukipalveluita tapahtumanjärjestäjille. Panostamme laadukkaaseen ja kattavaan asiakaspalveluun yli 50 ammattilaisen voimin Helsingissä, Tampereella, Turussa ja Lahdessa. Lippupiste on osa saksalaista CTS Eventim AG & Co. KGaA -pörssiyhtiötä. Euroopan suurin lippuyhtiö Eventim toimii yli 20 maassa ja välittää vuosittain yli 140 miljoonaa lippua yli 180 000 tapahtumaan.

Työpaikan sijainti: 
Pirkanmaa, Tampere
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service
Tehtävien määrä: 
4

 

Etsitkö uusia haasteita monikanavaisen asiakaspalvelun parissa?
 
Tule Lippu.fille kasvavaan huippuporukkaan tapahtuma-alan keskiöön. 
 
Etsimme PALVELUNEUVOJIA Tampereen toimipisteeseemme Technopolikseen Yliopistonrinteelle. Tehtäviisi kuuluvat
 
- lipunmyynti- ja varauspalvelut
- lipputilausten käsittely
- asiakastiedusteluihin vastaaminen
- asiakkaiden ja myyntipisteiden ongelmatilanteiden ratkaiseminen
- ovimyynnin tehtävät kumppaneidemme tapahtumissa
 
Työvälineinäsi ovat mm. puhelin, sähköposti ja lipunmyyntijärjestelmämme. 
 
Aiempi kokemus contact center-asiakaspalvelusta katsotaan eduksi. Osaamisen kasvaessa työnkuvaan on mahdollista lisätä sosiaalinen media ja chat-asiakaspalvelu sekä palautteiden käsittely.

Olet positiivinen tiimikaveri ja aktiviinen asiakaspalvelija. Palveluasenteesi välittyy asiakkaille myös paineen alla. Luovit muuttuvissa tilanteissa ja monikanavaisessa työympäristössä sujuvasti. Lähdet rohkeasti mukaan saavuttamaan myyntitavoitteita. Etsimämme henkilö sitoutuu tehtäviinsä ja tiiminsä. Työssä vaaditaan hyviä tietoteknisiä taitoja ja kykyä omaksua monia uusia järjestelmiä ripeästi. Edellytämme myös sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielitaito on eduksi. 
 
Työ alkaa koulutusjaksolla viimeistään viikolla 15. Viikoittainen työaika on 10 – 37,5 tuntia ja työtuntimäärään vaikuttavat palvelujemme ruuhka-ajat sekä kausivaihtelut. Palveluaikamme ovat arkisin ja lauantaisin klo 8-21 sekä sunnuntaisin klo 10-18. 

Koeajan aikana palkkaus ICT-alan työehtosopimuksen, PR2 mukaan, koeajan päätyttyä PR3. Työ on aluksi määräaikainen 31.8. saakka, jonka jälkeen mahdollisuus jatkoon tai toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen työtilanteen mukaan. 
 
Hae tehtävää pian, sillä aloitamme haastattelut pikimmiten ja valinnat tehdään heti soveltuvien henkilöiden löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Manpowerin Area Manager Päivi Tammilehto p. 050 530 3377 tai Recruitment Consultant Laura Toikkanen p. 040 185 6438.
 
Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä, joka toimii 80 maassa ja on markkinajohtaja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Suomessa olemme yksi suurimmista rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen ja soveltuvuusarviointeihin erikoistuneista yrityksistä. Työnantajat etsivät kauttamme taitavia ja motivoituneita ammattilaisia kaikille organisaatiotasoille, määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta. Manpower on auktorisoitu henkilöstöpalveluyritys.