PALVELUNEUVOJA (lippu.fi -kuluttajapalvelut), Tampere

Tamperelainen Lippupiste Oy on Suomen johtava kulttuuri-, viihde- ja urheilutapahtumalippujen myynti- ja markkinointiyhtiö. Lippu.fi-kanavien kautta myydään vuosittain miljoonia lippuja tuhansiin tapahtumiin. Panostamme laadukkaaseen ja kattavaan asiakaspalveluun lähes 50 ammattilaisen voimin Tampereella, Helsingissä ja Turussa. Myymme lippuja Suomen suurimmassa tapahtumalippuja myyvässä verkkokaupassa (www.lippu.fi), yli 90 myyntipisteessä ja R-kioskeissa kautta maan. Yhtiömme on osa Euroopan suurinta lipunmyyntiyhtiötä. Saksalainen CTS Eventim AG & Co. KGaA -pörssiyhtiö Eventim toimii yli 20 maassa ja välittää vuosittain yli 140 miljoonaa lippua yli 180 000 tapahtumaan.

Työpaikan sijainti: 
Tampere
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service
Tehtävien määrä: 
5

 

Kuluttajapalvelumme kasvaa jälleen ja etsimme huipputiimimme PALVELUNEUVOJIA Tampereen toimipisteeseemme Technopolikseen. Monikanavainen asiakaspalvelu on osa uutta digitalisaatiostrategiaa. Tehtäviisi kuuluvat muun muassa lipunmyynti- ja varauspalvelut, lipputilausten käsittely ja asiakastiedusteluihin vastaaminen. Työvälineinäsi ovat mm. puhelin, sähköposti ja lipunmyyntijärjestelmämme.

Olet etsimämme henkilö, jos olet asiakaspalveluhenkinen ja aktiivinen tekijä. Palvelet asiakkaita aina hymyssä suin ja palveluasenteesi välittyy asiakkaiden suuntaan puhelimen ja sähköisten viestimien välityksellä myös paineen alla. Mukaudut nopeasti muuttuviin tilanteisiin ja varmistat, että sinulla on tarvittava tieto työssä onnistuaksesi. Olet tavoitteellinen tekijä ja lähdet rohkeasti mukaan saavuttamaan myös myyntitavoitteita. Arvostamme, että haluat kehittyä työssäsi lipunmyyntipalvelujemme asiantuntijaksi ja vaadit itseltäsi työssä hyviä tuloksia. Aiempi kokemus asiakaspalvelutehtävistä ja puhelinasiakaspalvelusta katsotaan eduksi. Etsimämme henkilö sitoutuu tehtäviinsä ja tiiminsä, tuoden oman panoksensa ja kortensa kekoon työssä viihtymisen sekä tiimin onnistumisten eteen. Työssä vaaditaan hyviä tietoteknisiä taitoja ja kykyä omaksua monia uusia järjestelmiä ripeästi. Edellytämme myös sujuvaa suomen, ruotsin ja englanninkielen taitoa.

Työt alkavat valituilla henkilöillä koulutuksella mahdollisimman pian, viimeistään 30.10.2017. Viikottainen työaika on 10 – 37,5 tuntia ja työtuntimäärään vaikuttavat palvelujemme ruuhka-ajat sekä kausivaihtelut. Työaika arkisin ja lauantaisin klo 8.00 - 19.00 ja päivittäinen työaika vaihtelee 4 - 8 tunnin välillä. Palkkaus ICT-alan työehtosopimuksen, palkkaryhmän kaksi mukaan. Työ on aluksi määräaikainen 31.1.2018 saakka, jonka jälkeen työt voivat jatkua mikäli sesonki jatkuu. 

Tarjoamme sinulle näköalapaikan tapahtuma-alalla sekä mielenkiintoisen, haasteellisen ja ennen kaikkea sopivasti vaihtelevan työn, upeaa työporukkaa unohtamatta. Panostamme henkilöstömme osaamiseen ja työssä viihtymiseen. Työssä saat käyttöösi modernit työskentelyvälineet sekä tiimimme päivittäisen tuen ja kannustuksen.

Hae tehtävää pian, sillä aloitamme haastattelut pikimmiten ja valinnat tehdään heti soveltuvien henkilöiden löydyttyä! Lisätietoja tehtävästä antaa ManpowerGroupin Tuuli Lamminmäki 040 648 2647 tai tuuli.lamminmaki@manpowergroup.fi.

Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä, joka toimii 80 maassa ja on markkinajohtaja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Suomessa olemme yksi suurimmista rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen ja soveltuvuusarviointeihin erikoistuneista yrityksistä. Työnantajat etsivät kauttamme taitavia ja motivoituneita ammattilaisia kaikille organisaatiotasoille, määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta. Manpower on auktorisoitu henkilöstöpalveluyritys.