PALVELUASIANTUNTIJA, Lahti

Lippupiste Oy on liikevaihdolla mitattuna Suomen suurin ja eniten lippuja myyvä lipunvälitysyritys. Lippukauppamme www.lippu.fi on Suomen suurin lipunmyynnin verkkokauppa ja lisäksi palvelemme yli 80 myyntipisteessä, R-kioskeilla sekä numerossa 0600 900900. Tarjoamme myös lipunmyynnin järjestelmä- ja tukipalveluita tapahtumanjärjestäjille. Panostamme laadukkaaseen ja kattavaan asiakaspalveluun yli 50 ammattilaisen voimin Helsingissä, Tampereella, Turussa ja Lahdessa. Lippupiste on osa saksalaista CTS Eventim AG & Co. KGaA -pörssiyhtiötä. Euroopan suurin lippuyhtiö Eventim toimii yli 20 maassa ja välittää vuosittain yli 140 miljoonaa lippua yli 180 000 tapahtumaan.

Työpaikan sijainti: 
Päijät-Häme, Lahti
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service
Tehtävien määrä: 
1

 

Etsitkö uusia haasteita monikanavaisen asiakaspalvelun parissa?

Tule Lippu.fille kasvavaan huippuporukkaan tapahtuma-alan keskiöön.

Etsimme PALVELUASIANTUNTIJAA Lahden Kauppakeskus Trion asiakaspalvelu- ja myyntipisteeseen. Tehtäviisi kuuluvat

-    lipunmyynti- ja varauspalvelut
-    lipputilausten käsittely
-    asiakastiedusteluihin vastaaminen
-    asiakkaiden ja myyntipisteiden ongelmatilanteiden ratkaiseminen
-    asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa
-    tarvittaessa ovimyynnin tehtävät kumppaneidemme tapahtumissa

Työvälineinäsi ovat mm. puhelin, sähköposti, chat, Twitter, Facebook sekä lipunmyyntijärjestelmämme.

Aiempi kokemus contact center-asiakaspalvelusta katsotaan eduksi. Olet positiivinen tiimikaveri ja aktiviinen asiakaspalvelija. Palveluasenteesi välittyy asiakkaille myös paineen alla. Luovit muuttuvissa tilanteissa ja monikanavaisessa työympäristössä sujuvasti. Lähdet rohkeasti mukaan saavuttamaan myös myyntitavoitteita. Etsimämme henkilö sitoutuu tehtäviinsä ja tiiminsä. Työssä vaaditaan hyviä tietoteknisiä taitoja ja kykyä omaksua monia uusia järjestelmiä ripeästi. Edellytämme myös sujuvaa suomen, ruotsin ja englanninkielen taitoa.

Työt alkavat valituilla henkilöillä koulutuksella 15.8. Viikoittainen työaika on 20 – 37,5 tuntia ja työtuntimäärään vaikuttavat palvelujemme ruuhka-ajat sekä kausivaihtelut. Palveluaikamme ovat arkisin ja lauantaisin klo 8-21 sekä sunnuntaisin klo 10-18. Palkkaus ICT-alan työehtosopimuksen, palkkaryhmän 3 mukaan. Työ on aluksi määräaikainen vuoden loppuun saakka, jonka jälkeen mahdollisuus toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen työtilanteen mukaan.

Hae tehtävää pian, sillä aloitamme haastattelut pikimmiten ja valinnat tehdään heti soveltuvien henkilöiden löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa 6.7. alkaen Manpowerin Recruitment Consultant Laura Toikkanen p. 040 185 6438 tai laura.toikkanen@manpowergroup.fi.

Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä, joka toimii 80 maassa ja on markkinajohtaja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Suomessa olemme yksi suurimmista rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen ja soveltuvuusarviointeihin erikoistuneista yrityksistä. Työnantajat etsivät kauttamme taitavia ja motivoituneita ammattilaisia kaikille organisaatiotasoille, määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta. Manpower on auktorisoitu henkilöstöpalveluyritys.

Viimeinen hakupäivä
Mahdollisimman pian