ASIAKASPALVELIJA, Imatra

ManpowerGroup Contact Center Oy on Suomen suurin Contact Center -palveluiden tuottaja. Tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä: hoidamme mm. asiakasyrityksiemme myyntiä, teknistä tukea, asiakaspalvelua ja erilaisia back office -tehtäviä. Asiakasyrityksemme edustavat kansainvälisiä ja kotimaisia huippubrändejä eri toimialoilta. Asiakaspalvelukeskuksissamme Imatralla, Joensuussa, Jyväskylässä ja Turussa työskentelee reilut 600 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista. Asiakaspalvelumme on monikanavaista eli palvelemme asiakkaita puhelimitse, kirjallisesti, chatin välityksellä sekä sosiaalisessa mediassa. Myynnillisyys on tärkeässä osassa kaikkea palvelua ja vahvasti mukana kaikessa tekemisessämme.

Työpaikan sijainti: 
Etelä-Karjala, Imatra
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service, Myynti, markkinointi, viestintä - Sales, Marketing, Communications
Tehtävien määrä: 
4

 

Oletko asiakaspalveluhenkinen, tarkka ja näppärä erilaisten järjestelmien käytössä? Kiinnostaako työ yritysasiakkaiden parissa?

Etsimme nyt asiakaspalvelijoita yritysasiakaspalveluun Imatran toimipisteeseemme!

Tehtävässä vastaat tunnetun teleoperaattorin yritysasiakkaiden yhteydenottopyyntöihin puhelimitse, sähköpostitse ja chatin välityksellä. Yhteydenotot ovat monipuolisia, ne voivat koskea esimerkiksi laskutusta ja liittymämuutoksia.

Ensisijaisesti haemme tekijöitä kokoaikaisiin työsuhteisiin, mutta mikäli omaan elämäntilanteeseesi sopii paremmin osa-aikatyö, sekin on mahdollista.

Mitä toivomme sinulta

Toivomme sinulta ennen kaikkea kiinnostusta tuottaa laadukasta asiakaspalvelua yritysasiakkaille. Olet sujuvasanainen sekä asiakaspalveluhenkinen, ja tulet hyvin juttuun monenlaisten ihmisten kanssa. Opit kätevästi erilaisten järjestelmien toiminnot, olet huolellinen ja nopea liikkeissäsi. Et vierasta myöskään lisämyynnin tekemistä sopivan tilaisuuden tullen.  

Aikaisempi toimisto- tai asiakaspalvelutyökokemus tai työtausta operaattorimaailmassa on eduksesi, mutta ei välttämätöntä. Sinulla tulisi olla hyvät taidot englannin kielessä, ruotsin kielen osaaminen on ehdottomasti plussaa!

Mitä sinä saat

Meillä on mahtava työporukka, joka tukee ja tsemppaa toisiaan työssä sekä viihtyy yhdessä vapaa-ajallakin. Esimiehet ovat läsnä päivittäisessä tekemisessä ja heiltä saat jatkuvasti tukea työssäsi. Meillä on paljon työhyvinvointia tukevaa viriketoimintaa mm. liikunnan merkeissä.

Tarjoamme sinulle vakituisen työn ja joustavat työajat, joihin voit itse vaikuttaa. Maksamme ICT-alan työehtosopimuksen mukaista tuntipalkkaa, ja sen päälle saat myyntituloksen mukaista lisäansiota.

Lisätietoa

Työajat sijoittuvat arkisin klo 7:45-17 –välille. Voit työskennellä kokoaikaisesti tai osa-aikaisesti oman elämäntilanteesi mukaisesti, kuitenkin vähintään 25-30 tuntia viikossa. Työsuhteen alussa on viikon kestävä palkallinen koulutusjakso, johon toivomme sinun voivan sitoutuvan arkisin klo 8-16. Jokaiselle tehtävään valitulle tullaan tekemään perusmuotoinen turvallisuusselvitys.

Lisätietoa tehtävästä voit kysyä tiistaisin ja torstaisin klo 13-15 Team Supervisor Olli-Pekka Vahlalta, puh. 0400 648 800. Rekrytointiprosessin etenemisestä voit tiedustella rekrytointitiimiltämme osoitteesta cc.rekrytointi@manpowergroup.fi tai puh. 040 652 8810. 

Hae tehtävään osoitteessa www.manpower.fi heti tai viimeistään 19.8.2018 mennessä. Aloitamme hakemusten läpikäymisen jo hakuaikana, joten toimithan nopeasti!

Viimeinen hakupäivä
2018-08-19