Customer Experiences Specialist, Turku

ManpowerGroup Solutions Customer Experiences sysselsätter 500 proffs inom kundservice och försäljning i Imatra, Joensuu, Jyväskylä, Tammerfors och Åbo. Vi erbjuder mångsidiga arbetsuppgifter i världen av kundmöten och vi representerar både inhemska och internationella toppvarumärken från olika branscher. Vi tar hand om våra kundföretags kunder och ser till att de får de bästa tjänsterna. Vi har en flerkanalig tjänst och betjänar våra kunder via telefon, chatt och e-post. Högkvalitativa försäljningsmöten med kunder ligger oss varmt om hjärtat.

Työpaikan sijainti: 
Varsinais-Suomi, Turku
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service, Myynti, markkinointi, viestintä - Sales, Marketing, Communications
Tehtävien määrä: 
4

 

Är du intresserad av teknologi och vill jobba med olika tekniska problem och hjälpa människor?

Vi söker en Customer Experiences Specialist till tekniska kundserviceuppgifter till Åbo. Du kommer att jobba i Telia Häiriöilmoitus och Telia Helppi –tjänster.

I ditt arbete hjälper du kunder med tekniska utmaningar via telefon, chatt och e-post. De här utmaningarna kan till exempelvis vara nätverksproblem, installationsproblem eller igångsättningsproblem. Förutom problemlösning kommer du också att arbeta med tilläggsförsäljning för att säkerställa de bästa övergripande lösningarna för våra kunder.

Du kan arbeta deltid (18-30 timmar per vecka) men också fler timmar är möjliga.

Vad vi hoppas av dig?

Du är öppen och duktig, men viktigast av allt är att du njuter av kundservice. Som arbetstagare är du kundorienterad, resultatorienterad och energisk. Eftersom vi har en flerkanalig tjänst hoppas vi att du kan arbeta bra både muntligt och skriftligt. Du kan arbeta på både svenska och finska – kunskaper i engelska är till fördel.

För att nå framgång bör du vara tekniskt orienterad och villig att lära dig nya saker. Du kan ha en teknisk utbildning eller arbetserfarenhet i liknande uppgifter men detta är inte obligatoriskt. Det räcker att du har rätt inställning och motivation.

Vad vi erbjuder dig?

Vi erbjuder dig regelbundet arbete och flexibel arbetstid, som du kan påverka själv. Du får omfattande utbildning som tar ungefär två veckor. Vi har kunniga handledare och en arbetsgemenskap, som stöder dig i ditt dagliga arbete. Vårt Syke –team tar hand om välbefinnandet både på jobbet och på fritiden.

Mer info

Arbetstiden är på vardagar kl. 07:45-22:00 och på lördagar kl. 08:45-18:15. Vi betalar lön enligt IKT-branschens kollektivavtal och du kommer att få extra inkomster baserat på din prestation. Vi gör en säkerhetsutredning för alla valda och uppdraget förutsätter en godkänd säkerhetsutredning. Om du har frågar gällande arbetet eller uppgiften, kontakta gärna Team Supervisor Pasi Harala, 040 172 5367. Vårt rekryteringsteam hjälper dig också gärna på vardagar kl. 8-15, tel. 040 652 8810 eller per e-post cc.rekrytointi@manpowergroup.fi

Skicka din ansökan redan idag! Lämna in din ansökan på adressen manpower.fi senast 24.2.2019.

Oletko kiinnostunut tekniikasta ja haluat työskennellä erilaisten teknisten ongelmien parissa ja auttaa ihmisiä?

Etsimme Customer Experiences Specialistia tekniseen asiakaspalveluun Turkuun työskentelemään Telia Häiriöilmoitus ja Telia Helppi –palveluissa.

Työssäsi autat asiakkaita heidän teknisissä haasteissaan puhelimitse, chatin kautta ja sähköpostitse. Näitä haasteita voivat olla esimerkiksi verkko-ongelmat, asennusongelmat tai käyttöönotto-ongelmat. Ongelmanratkaisun lisäksi teet myös lisämyyntiä varmistaaksesi parhaat kokonaisratkaisut asiakkaalle.

Voit työskennellä osa-aikaisesti (18-30h/vk), mutta myös suuremmat tunnit ovat mahdollisia.

Mitä toivomme sinulta?

Olet avoin ja reipas, ja mikä tärkeitä, nautit asiakaspalvelusta. Työntekijänä olet asiakaslähtöinen, ratkaisukeskeinen ja toimelias. Koska palvelumme on monikanavainen, toivomme että pystyt työskentelemään hyvin suullisesti ja kirjallisesti. Pystyt työskentelemään ruotsiksi ja suomeksi, englannin kielen taito on eduksesi.

Menestyäksesi tehtävässä olet teknisesti orientoitunut ja halukas oppimaan uusia asioita. Sinulla voi olla tekninen koulutus tai aiempaa kokemusta samankaltaisista tehtävistä, mutta se ei ole pakollista. Jos sinulla on oikea asenne ja motivaatio niin se riittää!

Mitä tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle vakituisen työn ja joustavat työajat, joihin voit itse vaikuttaa. Saat kattavan koulutuksen, joka on kestoltaan noin kaksi viikkoa. Meillä on osaavat esimiehet ja työyhteisö, joka tukee sinua päivittäisessä työssäsi. Syke –tiimimme pitää huolta työhyvinvoinnista niin töissä kuin vapaa-ajallakin.

Lisäinfoa

Työajat ovat arkisin klo 07:45-22:00 ja lauantaisin klo 08:45-18:15. Maksamme ICT-alan työehtosopimuksen mukaista palkkaa ja saat myös lisäansiota omaan suoriutumiseesi perustuen. Turvallisuusselvitys tullaan tekemään tehtävään valituille henkilöille ja työssä jatkaminen edellyttää sen läpimenemisen.

Lisää tietoa voit kysyä Team Supervisor Pasi Haralalta, 040 1725367. Myös rekrytointitiimimme auttaa arkisin klo 8-15, 040 652 8810 tai cc.rekrytointi@manpowergroup.fi

Hae tänään! Jätä hakemuksesi osoitteessa manpower.fi kuitenkin viimeistään 24.2.2019.

https://www.facebook.com/mgsCustomerExperiences/

https://www.instagram.com/mgs_customer_experiences/

Viimeinen hakupäivä
2019-02-24