PALVELUNEUVOJA, Helsinki

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Usean sadan asiantuntijan voimin edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme 1,1 miljoonan ihmisen eläketurvasta. Lähes kolmannes suomalaisista yrityksistä on asiakkaitamme ja eläkevastuiden katteena oleva sijoitusomaisuutemme on 46 miljardia euroa. Henkilöstömme on syystä työstään ylpeä ja arvostaa kannustavaa johtamista. Meillä on hyvä syke ja vahva etunoja!

Työpaikan sijainti: 
Uusimaa, Helsinki
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service, Taloushallinto ja rahoitus - Finance
Tehtävien määrä: 
1

 

Haemme Ilmarisen asiakaspalveluun

PALVELUNEUVOJIA

määräaikaiseen työsuhteeseen ajalle 10.9.2018-31.03.2019.

Asiakaspalvelussa palvelemme yritys-, yrittäjä- ja henkilöasiakkaita heidän vakuutus- ja eläkeasioissaan. Annamme kokonaisvaltaista asiakaspalvelua pääasiassa puhelimessa. Palvelemme asiakkaita myös verkossa, sähköpostilla, twitterissä, facebookissa, chatissa ja toimistossa ajanvarauksella. Haluamme antaa yrityksille, yrittäjille, työntekijöille ja eläkeläisille asiantuntevaa palvelua ja päästä sanomaan, että Ilmarisen ykkösvaltti on asiakkaiden hyvä palvelu. Palveluneuvojana kohtaat asiakkaitamme kymmeniä kertoja päivässä ja olet avainroolissa hyvän palvelukokemuksen syntymisessä. Otat myös itse yhteyttä asiakkaisiin ja markkinoit Ilmarisen palveluja.

Mitä odotamme?

Palveluneuvojan tehtävässä onnistuminen edellyttää aitoa kiinnostusta asiakaspalvelutehtävään. Aiempi asiakaspalvelukokemus ja eläke- ja/tai vakuutusosaaminen katsotaan merkittäväksi eduksi. Englannin ja ruotsin kielen taito katsotaan eduksi. Vakuutat asiakkaat iloisuudellasi ja palvelutaidoillasi. Haet ja tarjoat luontevasti ratkaisuja asiakkaiden palvelutarpeisiin. Työotteesi on joustava erilaisissa muutostilanteissa ja olet halukas oppimaan uutta jatkossakin. Palveluneuvojaa voi luonnehtia vuorovaikutuksen moniottelijaksi arjessa, jossa asiakastyötä tehdään omalla persoonalla.

Mitä tarjoamme?

Tarjolla on vaihteleva ja mielekäs työ sekä hyväksi koettu perehdytys. Asiakaspalvelutyö on kivaa ja palkitsevaa. Joka päivä on erilainen, eikä aina tiedä mitä uusi päivä tuo tullessaan. Palaute omasta työstä ja Ilmarisen tekemisistä on asiakkailta suora ja välitön. Asiakaspalvelussa kokee konkreettisesti auttavansa asiakkaita heitä askarruttavissa kysymyksissä. Saat työssäsi asiantuntevan organisaation tuen ja mukavat työkaverit. Panostamme hyvään työelämän laatuun ja työympäristömme on joustava ja viihtyisä. Työpisteesi sijaitsee Helsingin ydinkeskustan tuntumassa loistavien kulkuyhteyksien päässä. Tehtävän palkkaus on rahoitusalan työehtosopimuksen mukainen kuukausipalkka. 

Hae tehtävää mahdollisimman pian rekisteröidyllä CV:lläsi painamalla "Hae"-painiketta. Haastattelut järjestetään jo perjantaina 31.8 sekä tarvittaessa sopimuksen mukaan. Lisätietoja tehtävästä antavat Recruitment Consultant Suvi Väänänen (suvi.vaananen@manpowergroup.fi).

Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä. Vuosittain rekrytoimme yli kolme miljoonaa ihmistä vakinaisiin ja määräaikaisiin tehtäviin ja tarjoamme kattavia henkilöstöalan palveluja. Manpowerilla on yli 3500 toimistoa 80 maassa. Suomessa palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta. Olemme asiantuntijasi muuttuvassa työmaailmassa. Manpower on auktorisoitu henkilöstöpalveluyritys.