Digital Services Superstar

Kaipaamme hilpeään joukkoomme digitaitoista asiakaspalvelijaa digitaalisten palvelujemme käyttäjätukeen ja palvelukehitykseen.

Työpaikan sijainti: 
Helsinki
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service, IT
Tehtävien määrä: 
1


Oletko Fondian uusi Digital Services Superstar?

op of Fo


Oletko kuullut Fondiasta? 


Fondia on lakialan moderni toimija, joka tarjoaa lakiosastopalvelua yrityksille. Menestyvän             liiketoiminnan lisäksi pyöritämme myös yhtä Suomen parhaimmista työpaikoista, joka työllistää yli 100 henkeä Suomessa, Ruotsissa ja Virossa. Fondia on saanut useamman palkinnon                   innovatiivisuudestaan lakialan uudistajana, ja listauduimme First North -listalle                               huhtikuussa 2017.


Fondian digitaaliset palvelut on toteutettu Microsoft-teknologioilla, ja käytämme Microsoftin       pilvipalveluita. Palveluidemme kehityksessä ja tuotannossa hyödynnämme palvelumuotoilua        ja legal designia. Uskomme myös vahvasti siihen, että ihmiset ovat tekemisen keskiössä – ei          teknologia. Pyrimme siksi digitaalisissa palveluissamme panostaman hyvään                                     käyttöliittymäkehitykseen, toimiviin prosesseihin, mobiilikäyttöön ja kyberturvallisuuteen.           Teemme tiivistä yhteistyötä teknologiakumppaneidemme kanssa.


Nyt kaipaamme hilpeään joukkoomme digitaitoista asiakaspalvelijaa digitaalisten                  palvelujemme käyttäjätukeen ja palvelukehitykseen.


 Työtehtäviäsi ovat muun muassa: 


  • Digitaalisten palvelujen käyttäjätuki asiakkaille ja fondiaaneille
  • Asiakkuudenhallinta (mm. sopimus- ja asiakastietojen hallinta)
  • Käyttäjien identiteetin- ja autentikoinninhallinta
  • Teknologioiden käyttöön liittyvät tukitehtävät
  • Palveluprosessien jatkuva kehittäminen ja ratkaisujen dokumentointi
  • Digitaalisten palveluidemme kehitykseen osallistuminen


Voit olla vastavalmistunut, mutta toivomme, että sinulla olisi esim. opintojen ohella saavutettu   muutaman vuoden työkokemus erityisesti asiakaspalvelutehtävistä. Tehtävä edellyttää teknistä    osaamista sekä kiinnostusta teknologiaan ja nykyaikaisiin digitaalisiin palveluihin. Tärkeää on    myös, että rakastat asiakaspalvelua ja olet aidosti innostunut asiakkaidemme ja fondiaaniemme   tukemisesta. Asenteesi on aina "I CAN", ja tartut ennakkoluulottomasti tehtävään kuin tehtävään. Työssä tarvitset hyviä sosiaalisia taitoja ja oma-aloitteisuutta. Lisäksi arvostamme                             järjestelmällisyyttä sekä erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa. Ruotsin kieli on etu.


Vastapainoksi kaikille näille vaatimuksille tarjoamme sinulle takuulla maailman parhaimmat        työkaverit, mainiot työsuhde-edut, rennon työilmapiirin ja mahdollisuuden kehittää omaa            osaamistasi. Hurtti huumori, tiimihenkisyys ja tekemisen meininki ovat tunnusomaisia piirteitä meille kaikille fondiaaneille. Työsuhde on vakituinen ja työskentelet ensisijaisesti                             pääkonttorillamme Helsingin Lönnrotinkadulla.


 Innostuitko tehtävästä?  


Mikäli haluat olla mukana mullistamassa liikejuridiikan markkinoita, lähetä linkki                           videohakemukseesi (max 2 minuuttia), CV ja vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveen kera   osoitteeseen joinus@fondia.com viimeistään 15.12.2017. Laita viestin otsikoksi "Digital Services   Superstar". Toimi nopeasti, sillä kutsumme hakijoita haastatteluun jo ennen hakuajan                    päättymistä ja täytämme paikan heti, kun sopiva henkilö löytyy.


 Lisätietoja tehtävästä antaa Nicola Leka.


Ota yhteyttä joko sähköpostitse nicola.leka@fondia.com tai puhelimitse 020 7205 470 torstaina  30.11. klo 14-16, tiistaina 5.12. klo 9-12, perjantaina 8.12. klo 9-12 tai keskiviikkona 13.12.               klo 14-16.

Bottom of Form


Mikä Fondia?


Fondia on vuonna 2004 perustettu liikejuridiikan täyden palvelun yritys ja edelläkävijä                  uudenlaisten palvelumallien ja teknologian hyödyntämisessä alallaan. Fondia on ylpeästi               erilainen lakipalveluyritys, jonka päätuotteena on ulkoistettu lakiosasto, Legal Department as       a Service (LDaaS). Kun alan yritysten palvelut perinteisesti pohjautuvat tuntipohjaiseen                  laskutukseen, Fondia tarjoaa asiakkailleen valmiiksi paketoituja kiinteästi hinnoiteltuja                 palvelukonsepteja, joita asiakas voi hankkia tarpeen mukaan.


Fondia on onnistunut luomaan asiakkailleen uudenlaisia tapoja hankkia lakipalveluja ja                hyödyntää palvelumalleissaan digitaalisia ympäristöjä. Fondialla on jo noin kaksisataa                    lakiosastokumppania ja yli 100 työntekijää. Fondian pääkonttori sijaitsee Helsingissä, ja meillä    on toimipaikat myös seitsemässä muussa kaupungissa Suomessa sekä Tallinnassa ja                       Tukholmassa. 


Viimeinen hakupäivä
2017-12-15