Customer Experiences Specialist, Jyväskylä

ManpowerGroup Solutions Customer Experiences työllistää 500 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista Imatralla, Joensuussa, Jyväskylässä, Tampereella ja Turussa. Tarjoamme monipuolisia työtehtäviä asiakaskohtaamisten maailmassa ja edustamme sekä kotimaisia että kansainvälisiä huippubrändejä eri toimialoilta. Pidämme huolta asiakasyritystemme asiakkaista varmistaen heille aina parhaat palvelut, osaamisen hyödyntää niitä, sekä kokonaisvaltaisen tyytyväisyyden. Työskentelemme monikanavaisesti palvellen asiakkaita puhelimitse, sähköpostitse sekä chatin välityksellä. Laadukkaat myynnilliset asiakaskohtaamiset ovat meille sydämen asia.

Työpaikan sijainti: 
Keski-Suomi, Jyväskylä
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service, Myynti, markkinointi, viestintä - Sales, Marketing, Communications
Tehtävien määrä: 
6

 

Haemme nyt innokkaita asiakaspalvelijoita ManpowerGroupin asiakaspalvelutiimiin Jyväskylään. Jos sytyt monenkirjavista asiakaskohtaamisista ja viihdyt työssä, jossa yksikään päivä ei ole samanlainen, tämä voi olla juuri sitä mitä etsit!

Tehtävässä palvelet Telian kuluttaja-asiakkaita monikanavaisesti puhelimitse, chatin kautta sekä sähköpostilla. Asiakkaiden yhteydenotot voivat liittyä esimerkiksi liittymä- ja kanavapakettien tilaukseen ja hallintaan, käytöntukeen tai laskutukseen. Asiakaskohtaamisiin kuuluu myös lisämyynnin tekeminen tarkkaa pelisilmää käyttäen. Tässä tehtävässä pääset haastamaan itseäsi monin eri tavoin.

Mitä toivomme sinulta

Toivomme sinun olevan avoin ja reipas, ja suhtautuvan intohimolla asiakaspalveluun. Olet päivittäisessä työssäsi tarkka ja huolellinen. Näet nopeasti lisämyyntitilaisuudet asiakaspalvelukohtaamisissa ja tartut niihin reippaalla palveluasenteella. Sinulla on hyvät tietotekniset perustaidot ja opit näppärästi eri asiakaspalvelujärjestelmät.

Koska käytössämme on eri palvelukanavia, toivomme sinun pystyvän työskentelemään vaihtelevasti sekä kirjallisesti että puhelimessa. Eduksesi katsomme englannin kielen taidon sekä aiemman kokemuksen toimisto- tai asiakaspalvelutehtävistä tai mahdollisesti operaattorimaailmasta.

Mitä tarjoamme sinulle

Tarjoamme sinulle vakituisen työn ja joustavat työajat joihin voit itse vaikuttaa. Saat kattavan koulutuksen, joka on kestoltaan noin kaksi viikkoa. Meillä on osaavat esimiehet ja työyhteisö, joka tukee sinua päivittäisessä työssäsi. Syke –tiimimme pitää huolta työhyvinvoinnista niin töissä kuin vapaa-ajallakin.

Meiltä saat ICT-alan työehtosopimuksen mukaisen kilpailukykyisen tuntipalkan. Sen päälle saat lisäksi lisäansiota myyntituloksista – mahdollisuus on niin pieniin kuin suurempiinkin ansioihin!

Lisätietoa

Työaikamme ovat palveluaikojen mukaiset arkisin klo 7:55 ja 22:00 –välillä ja lauantaisin klo 8:45 ja 18:00 –välillä. Työsuhteen alussa on kaksi viikkoa kestävä palkallisen koulutusjakso, jonka ajan toivomme sinun pystyvän sitoutumaan klo 8-16 vuoroihin.

Mikäli haluat kysyä jotain lisää niin palvelupäällikkömme Anna-Kaisa Lehtomäki vastaa mielellään kysymyksiisi! Anna-Kaisan tavoitat numerosta 0400 239 771. Rekrytointiprosessin etenemisestä taas voit tiedustella rekrytointitiimiltämme osoitteesta fi.mpgs.cx.rekrytointi@manpowergroup.fi tai puh. 040 652 8810.

Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana, joten haethan mieluummin enemmin kuin myöhemmin. Haku sulkeutuu 5.5.2019 ja hakemuksesi voit jättää osoitteessa www.manpower.fi.

Tutustu työyhteisöömme Facebookissa ja Instagramissa:

https://www.facebook.com/mgsCustomerExperiences/

https://www.instagram.com/mgs_customer_experiences/