CUSTOMER SERVICE SPECIALIST, Helsinki

B. Braun Medical Oy kuuluu saksalaiseen B. Braun -konserniin, joka on maailman johtavia terveydenhuoltoalan yrityksiä. B. Braun kehittää, valmistaa ja markkinoi tuotteita anestesian, tehohoidon, kardiologian, kirurgian ja dialyysihoidon aloille sekä tuottaa palveluita sairaaloille, yleislääkäreille sekä kotihoitoon. B. Braun laajentaa tehokkaiden terveydenhoitoratkaisujensa valikoimaa jatkuvasti ja vaikuttaa merkittävästi ihmisten terveyden suojelemiseen ja parantamiseen. B. Braun on sairaalan kokonaisvaltainen yhteistyökumppani, joka läheisessä kumppanuudessa asiakkaan kanssa kehittää potilaille parhaita ratkaisuja. Suomalainen B. Braun Medical Oy on yksi konsernimme vanhimpia ulkomaisia tytäryrityksiä ja Suomessa markkinajohtaja monella terveydenhuollon tuotealueella. B. Braunilla työskentelee Suomessa yhteensä noin 75 henkilöä. Lue lisää: https://www.bbraun.fi

Työpaikan sijainti: 
Helsinki
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service
Tehtävien määrä: 
1

Haemme nyt B.Braunin Helsingin toimistoon

CUSTOMER SERVICE SPECIALIST

- tehtävään oma-aloitteista ja positiviista henkilöä vakituiseen työsuhteeseen. Tulet toimimaan Supply Chain Team:ssa  Front Office-tehtävien parissa. Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan, mutta viimeistään tammikuussa. 

B Braunin asiakaspalvelu tiimi koostuu tällä hetkellä neljästä Customer Service Coordinatorista front office-tehtävissä ja kahdesta Supply Chain Coordinatorista back office tehtävissä.

Tiimi toimii tiiviissä päivittäisessä yhteistyössä myyntiedustajien, asiakkaiden ja muiden yhtiön sidosryhmien, kuten ulkoistettujen varastojen, kanssa. Työtehtäviin kuuluu myös yhteydenpito ulkomaisiin yhteistyökumppaneihin tilauksiin ja toimituksiin liittyvissä asioissa.

Tiimin tehtäviin kuuluu asiakastilausten käsittely, koordinointi ja seuranta; koko tilaus-toimitus-laskutus ketju tehtailta ja varastoista loppuasiakkaille oman vastuualueen mukaisesti.

Toivoisimme että sinulla on jo
- Vähintään 2-3 vuoden kokemus asiakaspalvelu/Supply Chain tehtävistä
- Kokemusta ERP järjestelmän käytöstä (SAP SD-, MM/LE-modulit kokemus eduksi)
- Sujuva Excel osaaminen 
- Kaupallinen tai tekninen tutkinto (esim. AMK)
- Sujuva englannin kielen taito

Toivomme että olet taidokas ja aikaansaava henkilö, jonka sydän sykkii asiakaspalvelulle. Olet aidosti kiinnostunut asiakaspalvelun prosessien ja tiimityön kehittämisestä. Olet yhteistyötaitoinen, keskusteleva ja sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot. Omaat positiivisen ja ratkaisukeskeisen asenteen haastavissa palvelutilanteissa, kykenet hoitamaan ja varmistamaan että palvelutilanteet hoidetaan loppuun asti.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävän kehittyvässä funktiossa vakaassa ja menestyvässä perheyrityksessä. Työllesi saat esimiehen ja kollegojen vahvan tuen. Saat työskennellä kansainvälisen yrityksen palveluksessa korkealuokkaisten tuotteiden, palveluiden ja toimintaympäristön parissa.

Hae tehtävää mahdollisimman pian rekisteröidyllä cv:lläsi painamalla "Hae"-painiketta. Haastattelut aloitetaan jo hakuajan puitteissa, joten lähetäthän hakemuksesi pikimmiten. Etenemme prosessissa pikaisella aikataululla ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Recruitment Consultant Suvi Väänänen suvi.vaananen@manpowergroup.fi .

Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä, joka toimii 80 maassa ja on markkinajohtaja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Suomessa olemme yksi suurimmista rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen ja soveltuvuusarviointeihin erikoistuneista yrityksistä. Työnantajat etsivät kauttamme taitavia ja motivoituneita ammattilaisia kaikille organisaatiotasoille, määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta. Manpower on auktorisoitu henkilöstöpalveluyritys

 

Viimeinen hakupäivä
Mahdollisimman pian