Järjestelmäasiantuntija

Haemme järjestelmäasiantuntijaa Kauhavalle ja Helsinkiin vastaamaan ympäristöjen ylläpidosta ja kehityksestä.

Työpaikan sijainti: 
Helsinki
Tehtäväalue: 
IT
Tehtävien määrä: 
2

Sofor on koko toimintansa ajan tuottanut asiakkailleen lisäarvoa palveluilla ja toimintatavoilla, joilla yritys on

erottunut kilpailijoistaan. Sloganimme onkin Älykkäästi erilainen. Tämä perustuu osaavaan henkilökuntaan ja sen kykyyn tuoda asiakkaan tarpeeseen parhaimmat ratkaisut ja palvelut.

Haemme nyt järjestelmäasiantuntijaa Kauhavalle ja Helsinkiin

vakituiseen työsuhteeseen Sovellushallinta palvelut -tiimiin, joka tuottaa sovellus- ja käyttötukipalveluita

asiakasympäristöihin. Tukipalveluissa käytetään ajan mukaisia hallintajärjestelmiä ja ITIL-prosessimallia.


Tulet vastaamaan työtehtävissäsi ympäristöjen ylläpidosta ja kehityksestä.


Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on alan kokemusta ja todistettua osaamista. Sinun tulee olla

ongelmanratkaisukykyinen, oma-aloitteinen ja itsenäiseen työskentelyyn kykenevä henkilö, jolle

asiakkastyytyväisyys on tärkeää.

 
Tehtäviisi kuuluvat:

  • Asiakasympäristöjen ylläpitotyöt
  • Uusien ympäristöjen asennus sekä vanhojen ympäristöjen kehitys
  • Asiakkailta tulevien vikatikettien ja vikatilanteiden ratkaiseminen
  • Osallistuminen Service Deskin päivystysvuoroihin
  • Lähitukikäynnit

Odotamme sinulta:

  • Valmiutta tehdä vuorotöitä
  • Tietotekniikka-alan peruskoulutusta
  • Erinomaisia asiakaspalvelutaitoja
  • Kokemusta Microsoft- ja Linux-ympäristöjen järjestelmänhallinnasta ja ylläpidosta
  • Itsenäistä sekä oma-aloitteista otetta työhön
  • Aktiivista asennetta ongelmanratkaisutilanteissa
  • Hyvää suomen ja englanninkielen taitoa

Katsomme eduksi:

  • Voimassa olevat alan sertifioinnit
  • Kokemus Service Desk -työstä ja ITIL-prosesseista
  • Kokemusta Nutanix-teknologiasta
  • Kokemusta Citrix-teknologiasta
  • Palvelinmaailman rauta- ja käyttöjärjestelmätason todistetun osaamisen

Tarjoamme:

  • Mielenkiintoisen ja haastavan tehtäväkentän kehittyvässä yrityksessä
  • Tiiviin ja välittömän työyhteisön, jossa kaverista pidetään huolta
  • Monipuolisen ympäristön oppia uutta ja hyvän alustan ammatilliseen kehitykseen sekä kasvuun
  • Koulutusta työnkuvasi vaatimiin tekniikoihin
  • Mahdollisuuden toteuttaa itseäsi ja osoittaa osaamisesi
  • Ennestään tyytyväiset asiakkaat
  • Joustavan työilmapiirin
  • Etelä-Pohjalaisen organisaation, jossa päätöksenteko on nopeaa
  • Mahdollisuuden työskennellä osittain etänä

Hae paikkaa viimeistään 31.1.2019 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Service Desk Manager

Mikko Melvaskoski, p. 050 384 3247, mikko.melvaskoski(@)sofor.fi.

Jätä hakemuksesi tämän lomakelinkin kautta (http://hakemus.sofor.fi/)