ACCOUNT MANAGER, Helsinki / Amsterdam

Koopman International was founded in Amsterdam in 1937. What started with a market stall has since developed into a global trading house with showrooms and offices in over 24 countries in Europe, the Middle East, Africa, North and South America. At Koopman International, quality, reliability and service are paramount. As a result, Koopman International - one of the biggest importers in Europe - has become a highly trusted and reliable partner, supplying products to a wide range of retailers such as supermarkets, DIY stores, garden centres and department stores. Furthermore, our client portfolio contains many of the world's biggest multinationals! More information: www.koopmanint.com.

Työpaikan sijainti: 
Uusimaa, Helsinki
Tehtäväalue: 
Myynti, markkinointi, viestintä - Sales, Marketing, Communications
Tehtävien määrä: 
1

 

Haemme hyvää asennetta ja matkustusvalmiutta omaavaa

ACCOUNT MANAGERIA

vakituiseen työsuhteeseen Koopman Internationalin Suomen yksikköön. Kansanvälisen ja vakaan yrityksemme kasvaessa, Suomen toimipisteeseen haetaan nyt työntekijää numero 2 hoitamaan jo olemassa olevia asiakassuhteita niin Suomessa kuin Amsterdamissa.

Tehtäviisi kuuluu pääsääntöisesti olemassa olevien B2B -asiakassuhteidemme hoitaminen ja kehittäminen. Edustat ja myyt laajaa tuotevalikoimaamme esimerkiksi johtaviin päivittäistavaraketjuihin, kehität asiakassuhteitamme sekä suunnittelet asiakasaktiviteettejamme. Vaikutat kansainvälisillä messuilla sekä työskentelet showroomeissamme Amsterdamissa ja satunnaisesti myös Tanskassa. Suomessa tapaat olemassa olevia asiakkaitamme Etelä-Suomen alueella.

Työpisteesi tulee olemaan Helsingissä Herttoniemessä, mutta työ sisältää viikoittaista matkustamista Amsterdamiin, noin 100 päivää vuodessa. Työ on kokoaikainen ja alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä.

Edellytämme erityisesti erinomaista asennetta sekä joustavaa elämäntyyliä ja matkustusvalmiutta. Aiemman myyntitaustan ja alan kokemuksen katsomme eduksesi. Ennen kaikkea sinulla tulee olla intohimoa kehittää ja rakentaa pitkäaikaisia asiakassuhteita. Hoidat tehtäväsi itsenäisellä ja vastuuntuntoisella asenteella, mutta olet myös vahvasti palveluhenkinen tiimipelaaja. Edellytämme ehdottomasti halua ja valmiutta ulkomaan matkustuspäiviin. Konsernimme kieli on englanti, joten sujuva englannin kieli on edellytys tehtävässä menestymiseen. Lisäksi edellytämme B-ajokorttia.

Tarjoamme kansainvälisen tehtävän ja yrityksen mahtavien asiakkaidemme sekä skandinaavisen yhteen hiileen puhaltavan tiimimme parissa. Saat tehtävään kattavan perehdytyksen ja pääset alussa työskentelemään läheisesti Suomen myyntijohtajan kanssa. Pääset mukaan tiimiin, jossa motivaatio ja asenne ovat arjen jännittävien työtehtävien ja kehittävän työn perusta. Erittäin kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi sinulla on mahdollisuus autoetuun, ja hyvällä sijainnilla Herttoniemessä oleva toimisto tarjoaa oman kuntosalin.

Kiinnostuitko? Hae tehtävää viimeistään 15.1.2019 mennessä rekisteröidyllä CV:lläsi painamalla "Hae"-painiketta. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, ja aloitamme haastatteluja jo hakuajan aikana, joten ethän aikaile hakemuksesi lähettämisen kanssa! Toteutamme rekrytoinnin yhteistyössä ManpowerGroupin kanssa ja lisätietoja tehtävästä antaa Recruitment Consultant Laura Neva, laura.neva@manpowergroup.fi.

Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä, joka toimii 80 maassa ja on markkinajohtaja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Suomessa olemme yksi suurimmista rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen ja soveltuvuusarviointeihin erikoistuneista yrityksistä. Työnantajat etsivät kauttamme taitavia ja motivoituneita ammattilaisia kaikille organisaatiotasoille, määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta. Manpower on auktorisoitu henkilöstöpalveluyritys