Asiakaspalvelijoita yritysasiakaspalveluun, Joensuu

ManpowerGroup Contact Center Oy on Suomen suurin Contact Center -palveluiden tuottaja. Tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä: hoidamme mm. asiakasyrityksiemme myyntiä, teknistä tukea, asiakaspalvelua ja erilaisia back office -tehtäviä. Asiakasyrityksemme edustavat kansainvälisiä ja kotimaisia huippubrändejä eri toimialoilta. Asiakaspalvelukeskuksissamme Imatralla, Joensuussa, Jyväskylässä ja Turussa työskentelee reilut 600 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista. Asiakaspalvelumme on monikanavaista eli palvelemme asiakkaita puhelimitse, kirjallisesti, chatin välityksellä sekä sosiaalisessa mediassa. Myynnillisyys on tärkeässä osassa kaikkea palvelua ja vahvasti mukana kaikessa tekemisessämme.

Työpaikan sijainti: 
Pohjois-Karjala, Joensuu
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service, Myynti, markkinointi, viestintä - Sales, Marketing, Communications
Tehtävien määrä: 
10

 

Oletko asiakaspalveluhenkinen, huolellinen ja näppärä erilaisten järjestelmien käytössä? Kiinnostaako työ yritysasiakkaiden parissa?

Etsimme nyt asiakaspalvelijoita yritysasiakaspalveluun Joensuun toimipisteeseemme! 

Tehtävässä vastaat tunnetun teleoperaattorin yritysasiakkaiden yhteydenottopyyntöihin puhelimitse, sähköpostitse ja chatin välityksellä. Yhteydenotot ovat monipuolisia, ne voivat koskea esimerkiksi laskutusta ja liittymämuutoksia. 

Ensisijaisesti haemme tekijöitä vakituisiin työsuhteisiin, mutta mikäli oman elämäntilanteeseesi sopii paremmin kesätyö, sekin mahdollisuus löytyy. Kesätyösopimus tehdään määräaikaisena kuitenkin vähintään 31.8.2018 asti. 

Mitä toivomme sinulta

Toivomme sinulta ennen kaikkea kiinnostusta tuottaa laadukasta yritysasiakaspalvelua. Olet sujuvasanainen ja asiakaspalveluhenkinen, ja tulet hyvin juttuun monenlaisten ihmisten kanssa. Opit näppärästi erilaisten järjestelmien toiminnot ja olet nopea liikkeissäsi, mutta et huolimaton. Et vierasta myöskään lisämyynnin tekemistä sopivan tilaisuuden tullen. 

Aikaisempi toimisto- tai asiakaspalvelutyökokemus tai työtausta operaattorimaailmassa on eduksesi, mutta ei välttämätöntä. Sinulla tulisi olla hyvät taidot englannin kielessä, ruotsin kielen osaaminen on ehdottomasti plussaa! 

Mitä sinä saat

Meillä on mahtava työporukka, joka tukee ja tsemppaa toisiaan työssä ja viihtyy yhdessä vapaa-ajallakin. Esimiehet ovat läsnä päivittäisessä tekemisessä ja heiltä saat jatkuvasti tukea työssäsi. Meillä on paljon työhyvinvointia tukevaa viriketoimintaa mm. liikunnan merkeissä.
Tarjoamme sinulle vakituisen työn ja joustavat työajat, joihin voit itse vaikuttaa. Maksamme ICT-alan työehtosopimuksen mukaista tuntipalkkaa, ja sen päälle saat myyntituloksen mukaista lisäansiota.

Lisätietoa

Työajat sijoittuvat arkisin klo 7:45-17 –välille. Voit työskennellä kokoaikaisesti tai osa-aikaisesti oman elämäntilanteesi mukaisesti, kesän ajan kuitenkin vähintään 30 tuntia viikossa. Työsuhteen alussa on viikon kestävä palkallinen koulutusjakso, johon toivomme sinun voivan sitoutuvan arkisin klo 8-16. Kaikille tehtävään valituille tehdään perusmuotoinen turvallisuusselvitys. 

Lisätietoa tehtävästä voit kysyä torstaisin klo 13-15 Team Supervisor Olli-Pekka Vahlalta, puh. 0400 648 800. Rekrytointiprosessin etenemisestä voit tiedustella rekrytointitiimiltämme osoitteesta cc.rekrytointi@manpowergroup.fi tai puh. 040 652 8810.  

Hae tehtävään osoitteessa www.manpower.fi heti tai viimeistään 3.6.2018. Aloitamme hakemusten läpikäymisen jo hakuaikana, joten toimithan nopeasti!

Tutustu työyhteisöömme Facebookissa: 
https://www.facebook.com/MGSCCJoensuu/