ACCOUNT MANAGER, Eteläinen Suomi

Cosentino Group on globaali, espanjalainen perheyritys, joka valmistaa ja toimittaa erittäin innovatiivisia pintoja suunnittelijoille ja arkkitehdeille. Johtavana yrityksenä se uudistaa ja ennakoi asiakkaidensa ja yhteistyökumppaneidensa kanssa ratkaisuja, jotka tarjoavat Designia ja arvoa sekä tuovat inspiraatiota monien elämään. Tämä tavoite on tullut mahdolliseksi olemalla uranuurtaja monien tavaramerkkien kohdalla kuten Silestone®, Dekton® ja Sensa by Cosentino® – kaikki teknologisesti kehittyneitä pintoja tilojen ja uniikkien designien luomista varten yksityiskoteihin ja julkisiin rakennuksiin. Cosentino Group toimittaa tuotteitaan ja tuotemerkkejään yli 80 maahan. 122 logistiikka keskusta löytyvät kuudelta mantereelta ja Pääkonttori sijaitsee Espanjan Almeriassa. Cosentinon kehityksen perustana on ollut kansainvälinen kasvu, innovatiivinen tutkimus- ja kehitysohjelma, ympäristön ja kestävän kehityksen kunnioitus, sen jatkuva sosiaalinen sitoutuminen toimintaympäristöissään, koulutus, tasa-arvo ja työllistymisturva. Cosentinon arvoihin voit tutustua täällä: https://fi.cosentino.com/tietoa-meista/.

Työpaikan sijainti: 
Uusimaa, Vantaa
Tehtäväalue: 
Myynti, markkinointi, viestintä - Sales, Marketing, Communications
Tehtävien määrä: 
1

 

Haemme Cosentino Finland Oy:lle itsenäistä ja motivoitunutta Account Manageria vakituiseen työsuhteeseen. 

Vastuullasi on huolehtia jälleenmyyjäyhteistyöstä keittiöliikkeisiin. Lisäksi vastaat olemassa olevien kiviveistämöasiakkuuksien kehittämisestä sekä uusien asiakkuuksien hankkimisesta. Maantieteellisesti jaat Suomen toisen asiakasvastaavan kanssa, joten tehtävä edellyttää matkustusvalmiutta. Cosentino Finlandin toimisto ja varasto sijaitsevat Vantaalla. Työt alkavat mahdollisimman pian, heti oikean henkilön löydyttyä.

Tehtäviisi kuuluu
- liikkuva myyntityö
- yrityksen tuotteiden markkinointi jälleenmyyjätahoille (mm. keittiöliikkeet)
- olemassa olevien asiakkuuksien kehittäminen
- uusasiakashankinta
- raportointi, asiakkuustietojen ylläpito toiminnanohjausjärjestelmässä
- jälkimarkkinointi, reklamaatioiden käsittely

Tehtävässä menestyminen edellyttää
- aiempaa kokemusta b2b-myyntityöstä
- erinomaisia vuorovaikutus-, neuvottelu- ja kuuntelutaitoja
- vahvaa asiakaslähtöisyyttä ja halua panostaa asiakastyytyväisyyteen
- oma-aloitteista, pitkäjänteistä, itsenäistä ja joustavaa sekä tulosorientoitunutta työskentelytyyliä
- matkustusvalmiutta (vastuualueena Suomi sekä ajoittaiset matkat Espanjan pääkonttoriin)
- sujuvaa suomen ja englannin kielten osaamista

Tarjoamme sinulle vakituisen työsuhteen menestyneessä ja energisessä kansainvälisessä yrityksessä, kiinteän palkkauksen sekä ensiluokkaiset, korkeasta laadustaan tunnetut tuotteet, joita edustaa. Onnistumistasi työssä tukee kattavan perehdytyksen lisäksi myös työsuhdeauto sekä laadukkaat ja modernit työvälineet. 

Hae tehtävää mahdollisimman pian rekisteröidyllä cv:lläsi painamalla "Hae"-painiketta. Tehtävä täytetään heti oikean henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Recruitment Consultant Rami Inkilä, rami.inkila@manpowergroup.fi. 

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.