SERVICE DESK AGENT, Espoo

Proservia on ManpowerGroup-konserniin kuuluva IT-loppukäyttäjätukea tarjoava yksikkö. Suomessa tuotamme Lähituki-, Service Desk- ja Elinkaaripalveluja valtakunnallisesti 200 asiantuntijan voimin. Autamme asiakkaitamme tuottamaan skaalautuvia, korkealaatuisia palveluita heidän omille asiakkailleen ja loppukäyttäjilleen. Globaalin organisaatiomme ansiosta pystymme palvelemaan sekä paikallisia että kansainvälisiä asiakkaita. Vuosittain tuemme yli 150 000 loppukäyttäjää käsittelemällä saman määrän palvelupyyntöjä. www.proservia.fi

Työpaikan sijainti: 
Uusimaa, Espoo
Tehtäväalue: 
IT, Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service
Tehtävien määrä: 
1

 

Haemme yhtä (1) aktiivista, ulospäinsuuntautunutta, tarkkaa ja motivoitunutta Service Desk agenttia asiakkaamme kansainväliseen Service Deskiin. Service Desk työhön kuuluu sisääntulevien yhteydenottojen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Yhteydenotot koskevat yritysasiakkaidemme IT-palveluita.

Työkielinä ovat suomi ja englanti. Työkalut toimivat pääsääntöisesti Microsoft Windows –ympäristössä, mutta tukitoiminnot kattavat laajan valikoiman ohjelmia ja järjestelmiä, jotka antavat sinulle mahdollisuuden kehittää ja laajentaa osaamistasi. Tarjoamme sinulle hyvät kehittymis- ja uramahdollisuudet laajentuvassa ja kansainvälisessä IT-Sourcing yrityksessä.
 
Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Työ on määräaikainen 31.8.2018 saakka ja osa-aikainen (15 - 37,5 h / vk). Työvuorot sijoittuvat viikonloppuihin (la-su) ja arkipyhäpäiviin klo 07:00 – 15:00. Työsuhteen alussa on koulutus ja se pidetään arkipäivinä klo 8:00-16:00 välillä.
 
Oletamme että sinulla on:
- IT-alan koulutus (esim. datanomi, tradenomi) tai harrastuneisuuden avulla hankittua vankkaa osaamista
- Hyvä IT osaaminen yleisesti
- Hyvä osaaminen Microsoftin tuotteissa, esim. Windows 10, Windows 7 ja Office (2010, 2013, 365)
- Hyvä suullinen ja kirjallinen osaaminen suomeksi ja englanniksi.
 
Näemme seuraavat asiat positiivisina ominaisuuksina:
- Aikaisempi kokemus IT-tuessa tai asiakaspalvelussa
- Aikaisempi kokemus Active Directorysta
- Hyvä asiakaspalvelu osaaminen
- Kyky reagoida hyvin kiireisissä tilanteissa
- Kyky toimia tiimissä
- Hyvä priorisointikyky
 
Tarjoamme monipuolisia ja vaihtelevia työtehtäviä kasvavassa organisaatiossa.
 
Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana, joten hae tehtävää mahdollisimman pian! Haku rekisteröidyllä CV:llä osoitteessa www.manpower.fi linkittämällä se tehtävään klikkaamalla "Hae nyt"-painiketta rekisteröitymisen/kirjautumisen jälkeen. Valituille henkilöille tullaan tekemään turvallisuusselvitys.