TALOUSHALLINNON ASSISTENTTI

Semantix Finland Oy on osa Semantixia, Pohjoismaiden johtavaa kielipalveluyritystä. Meillä on Suomessa 25 vuoden kokemus laadukkaiden tulkkaus- ja käännöspalveluiden, sisällöntuotannon ja koulutusten tuottamisesta sekä yrityksille että julkishallinnolle. Kokemus takaa meille laajan asiakaskunnan ja vakaan markkina-aseman alan kärkiyrityksenä. Tarjoamme kustannustehokkaita ja oikealaatuisia kielipalveluita erikoistarpeisiin nopeilla toimitusajoilla – sitoutuneesti, asiakaslähtöisesti ja ammattitaitoisesti.

Työpaikan sijainti: 
Uusimaa, Helsinki
Tehtäväalue: 
Taloushallinto ja rahoitus - Finance
Tehtävien määrä: 
1
FI:Type of employment: 
Määräaikainen
Haemme nyt Semantix Finland Oy:lle

TALOUSHALLINNON ASSISTENTTIA

määräaikaiseen työsuhteeseen 31.8.2016 saakka. Tehtävän alkaa mahdollisimman pian.

Tehtäviisi kuuluu

Työn päätehtävä on myyntireskontran hoitaminen ja laskutus sekä peruskirjanpidossa ja raportoinnissa avustaminen.

Työskentelet osana pientä ja tiivistä tiimiä, joten pidämme tärkeänä monipuolista osaamista ja auttamishalukkuutta. Toivomme, että haluat tehdä taloustehtäviä joustavasti ja monipuolisesti, jolloin pääset itsekin oppimaan uutta ja kehittymään tehtävässä.

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää

•Oma-aloitteellisuutta
•Hyvää suomen kielen taitoa, englannin ja ruotsin kielitaito katsotaan eduksi
•Kykyä toimia monikulttuurisessa työyhteisössä
•Kykyä avoimeen ja rehelliseen kommunikointiin
•Kokemusta reskontran hoitamisesta.
Kokemus kirjanpidossa ja raportoinnissa käytössä olevista ohjelmista Navision ja ExOpen, on eduksi

Aiempi työkokemus vastaavista tehtävistä taloushallinnon parissa ei ole välttämättömyys. Tärkeintä on, että olet innostunut oppimaan lisää ja kehittämään omaa ammattitaitoasi.

Työpaikka sijaitsee Helsingin Vallilassa.

Hae tehtävää rekisteröimällä CV:si ja painamalla ilmoituksessa olevaa Hae- painiketta. Lisätietoja tehtävästä antaa Manpowerin rekrytointikonsultti Suvi Väänänen, suvi.vaananen@manpowergroup.fi, +358 (0)40 167 9091.