Asiakaspalvelijoita Liigatiimiin, Jyväskylä

ManpowerGroup Contact Center Oy on Suomen suurin Contact Center -palveluiden tuottaja. Tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä: hoidamme mm. asiakasyrityksiemme myyntiä, teknistä tukea, asiakaspalvelua ja erilaisia back office -tehtäviä. Asiakasyrityksemme edustavat kansainvälisiä ja kotimaisia huippubrändejä eri toimialoilta. Asiakaspalvelukeskuksissamme Imatralla, Joensuussa, Jyväskylässä ja Turussa työskentelee reilut 600 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista. Asiakaspalvelumme on monikanavaista eli palvelemme asiakkaita puhelimitse, kirjallisesti, chatin välityksellä sekä sosiaalisessa mediassa. Myynnillisyys on tärkeässä osassa kaikkea palvelua ja vahvasti mukana kaikessa tekemisessämme.

Työpaikan sijainti: 
Keski-Suomi, Jyväskylä
Tehtäväalue: 
Myynti, markkinointi, viestintä - Sales, Marketing, Communications, Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service
Tehtävien määrä: 
30

 

Telia on Liigan uusi koti ja lätkäkauden startatessa syksyllä etsimme joukkoomme lisää asiakaskokemuksen ammattilaisia!

Mikäli haluat kehittää asiakaspalvelu- ja myyntitaitojasi sekä sytyt siitä, että saat asiakkaat ilahtumaan, sinussa on potentiaalia tulla aidoksi mämppäriläiseksi.

Olit sitten Kärppien, Tepsin tai vaikka JYPin fani, vedä hokkarit jalkaan ja hae vahvistukseksi ketjuumme!

 

Haemme nyt asiakaspalvelijoita ManpowerGroupin asiakaspalvelukeskukseen Jyväskylään!

 

Liigan siirtyessä yksinoikeudella Telialle, odotamme isoa määrää lätkäfanien yhteydenottoja asiakaspalveluumme – Haluammekin sinut mukaan takaamaan ensi kauden kiekkomenestyksen!

Tehtävässä autat Telian kuluttaja-asiakkaita monikanavaisesti puhelimitse, chatin kautta sekä sähköpostilla. Asiakaskohtaamiset ovat monipuolisia, välillä joudumme taklaamaan erilaisia ongelmia ja toisinaan mennään täysillä päätyyn! Kontaktit voivat sisältää mm. liittymä- ja kanavapakettien tilauksia ja hallintaa, käyttöönoton tukea tai vaikka laskutukseen liittyviä kysymyksiä.  

Haluamme palvella asiakkaitamme maailmanluokan palveluasenteella ja tarjota heille ensiluokkaisen asiakaspalvelukokemuksen. Kokemukseen kuuluu myös maalien tekeminen eli lisämyynti ja parhaiden kokonaisratkaisujen löytäminen asiakkaalle tarkkaa pelisilmää käyttäen.

Joukkueeseemme rekrytoidaan kokonaan uusi kentällinen maalintekijöitä, puolustajia ja senttereitä! Ensisijaisesti haemme nyt avainpelaajia vakituisiin työsuhteisiin iltapainotteisiin työvuoroihin. Meillä voit työskennellä myös osa-aikaisesti – työ sopii siis erinomaisesti esimerkiksi opiskelijoille!

 

Mitä toivomme sinulta

Toivomme, että sinulta löytyy ominaisuuksia tulla aidoksi mämppäriläiseksi! Me mämppäriläiset olemme tunnettuja ketteryydestä, iloisuudesta, innokkuudesta sekä asiakaslähtöisyydestä. Näemme nopeasti lisämyyntitilaisuudet asiakaspalvelukohtaamisissa ja tartumme niihin reippaalla palveluasenteella.

Lisäksi arvostamme, jos opit näppärästi eri asiakaspalvelujärjestelmät ja pystyt myös kiireen keskellä toimimaan huolellisesti ja nopeasti. Etuna on, että kielesi ei mene solmuun englanninkielisen asiakkaan ollessa langanpäässä, mutta se ei ole välttämätöntä. Luistelet sujuvasti ja tavoitteellisesti kirjallisen sekä puhelintyön välillä – käytännössä pystyt vaihtamaan puhelinasiakaspalvelusta chat-palveluun käymättä vaihtopenkillä.

Aikaisempi kokemus toimisto- tai asiakaspalvelutehtävistä tai mahdollisesti operaattorimaailmasta katsotaan eduksesi, mutta emme pidä tätä välttämättömyytenä.

 

Mitä tarjoamme sinulle

Ensimmäiseksi tarjoamme tietenkin innostavan työporukan, jonka yhteishenki on ensiluokkainen – selviämme yhdessä alivoimista ja puolustuspään aloituksista! Lisäksi touhuamme porukalla aktiivisen Syke-työnhyvinvointitiimimme innoittamana, joka pitää huolen porukkamme henkisestä ja fyysisestä jaksamisesta myös työn ulkopuolella.

Toiseksi, meillä kaikilla on joustavat työajat, joihin voi itse vaikuttaa ennalta. Meillä voit työskennellä myös osa-aikaisesti oman elämäntilanteesi mukaisesti.

Kolmanneksi, meillä noudatetaan ICT-alan työehtosopimusta, joten taskuusi kilahtaa paitsi kilpailukykyinen tuntipalkka myös lisäansioita myyntituloksista!

 

Lisätietoa

Työaikamme ovat palveluaikojen mukaiset arkisin klo 7:55 ja 22:00 –välillä ja lauantaisin klo 8:45 ja 18:00 –välillä. Työsuhteen alussa kaksi viikkoa kestävän palkallisen koulutusjakson ajan toivomme sinun pystyvän sitoutumaan klo 8-16 vuoroihin.

Mikäli jokin tehtävän sisällöstä, pelistrategiasta tai joukkuekokoonpanosta jäi mietityttämään, palvelupäällikkömme Anna-Kaisa Lehtomäki ja Juha-Matti Lehtonen vastaavat mielellään kysymyksiin! Anna-Kaisan tavoitat numerosta 0400 239 771, hän on kalenteristaan varannut aikaa kysymyksille 1.6. klo 8-10 ja Juha-Matin numerosta 050 524 6006, hän on varautunut vastailemaan torstaina 7.6. klo 13-15, keskiviikkona 13.6. klo 8-10 ja torstaina 21.6. klo 13-15. Rekrytointiprosessin etenemisestä taas voit tiedustella rekrytointitiimiltämme osoitteesta cc.rekrytointi@manpowergroup.fi tai puh. 040 652 8810.

 

Hae avainpelaajaksi rekisteröidyllä profiililla osoitteessa www.manpower.fi heti tai viimeistään 22.8.2018! Aloitamme hakemusten läpikäynnin ja haastattelut jo hakuaikana, joten toimithan nopeasti!

 

Tutustu työyhteisöömme Facebookissa ja Instagramissa:

https://www.facebook.com/MGSCCjyvaskyla/

https://www.instagram.com/mgsccjkl/

Viimeinen hakupäivä
2018-08-22