TAKSINVÄLITTÄJÄ

JYTAKSI on vuonna 1992 perustettu taksien tilauskeskus- ja markkinointiyhtiö, jonka omistavat 100 % Jyväskylän ja Muuramen alueen taksiyrittäjät. Välitämme taksitilauksia vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri. Vuonna 2015 puhelumäärämme oli n. 822 500 tilausta eli 2 200 tilausta joka päivä. JYTAKSIn tavoitteena on tarjota luotettavaa ja turvallista taksipalvelua alueemme kaikille asiakasryhmille, koululaisista vanhuksiin. Toiminta-alueeseemme kuuluu Jyväskylän kaupunki (poislukien Korpilahti) sekä Muurame. Jyväskylän ja Muuramen alueiden lisäksi välitämme taksipalveluja Itä-Suomen alueelle. Tuotamme välityspalvelut Joensuun Taksi Oy:lle, joka Taksi Itä-Suomi nimellä toimii Joensuussa, Juuassa, Kontiolahdessa, Outokummussa, Liperissä, Lieksassa, Kiteellä ja Kesälahdella. Taksi Itä-Suomen vastuulle kuuluvat Pohjois-Karjalan Matkojenyhdistelykeskuksen ilta- ja viikonloppujen tilauspuhelut ohjautuvat myös meille. Tuotamme välityspalvelut myös Riihimäen alueelle Riihimäen Taksi Oy:lle. Välitämme KELA:n suorakorvausmatkojen osalta kyydit Keski-Suomen ja Kainuun Sairaanhoitopiirien alueelle. Lisätietoja yrityksestä löydät sivulta www.jytaksi.fi

Työpaikan sijainti: 
Jyväskylä
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service
Tehtävien määrä: 
2
 
Etsimme reippaita ja motivoituneita työntekijöitä täydentämään Jyväskylän Aluetaksin asiakaspalvelutiimiä ja työskentelemään taksikeskuksen monipuolisten asiakaspalvelutehtävien parissa.
 
Työtä tehdään puhelimitse ja tilaukset kirjataan Taxibook-järjestelmään. Lisäksi työssä tehdään ajoreitityksiä ja käytetään Mobirouter –taksikuljetusoptimointijärjestelmää. Työssä tulet työskentelemään noin viiden eri järjestelmän parissa. Työt alkavat KELA-välitystiimistä, joka on haastavampi kokonaisuus. Tämän työnkuvan hallinnan jälkeen sinulla on valmius toimia myös normaalissa taksinvälitystoiminnassa.
 
Työtä tehdään tiimeissä ja taksinvälityspalvelu on toiminnassa 24/7. Työssä vaaditaan siis valmiutta toimia 3-vuorotyössä. Viikoittainen työaika on keskimäärin 37,5 tuntia ja työvuoro on 8 tuntia päivässä. Työvuorot suunnitellaan perusvahvuuden lisäksi aina työmäärän ja ruuhkahuippujen mukaan. Alkuun vuorot ovat pääsääntöisesti aamu-, päivä- ja iltavuoroja. Työt alkavat perehdytyksellä 7.9.2017 ja perehdytys kestää noin kaksi kuukautta. Työ alkaa vuokratyösuhteella ja hyvällä tekijällä on mahdollisuus rekrytoitua asiakkaamme palvelukseen.
 
Odotamme hakijalta
 
- Iloista ja rempseää otetta työhön sekä tinkimätöntä asiakaspalveluasennetta
- Itsenäistä työotetta ja halua toimia osana tiimiä
- Hyviä tietoteknisiä taitoja ja kykyä omaksua uudet järjestelmät nopeasti
- Paineensietokykyä ja tarkkuutta nopeatempoisessa työssä
- Joustavuutta ja valmiutta 3-vuorotyöhön
- Halua sitoutua pitkäaikaiseen työsuhteeseen
- Paikallistuntemus, englanninkielentaito ja kokemus yhteyskeskustyöskentelystä ja puhelinpalvelutyöstä katsotaan eduksi
 
Tarjoamme
 
- Mielenkiintoisen ja haasteellisen työtehtävän
- Hyvän työporukan ja tekemisen meininkiä
- Kattavan perehdytyksen ja tuen työllesi
- Autoliikennealan työehtosopimuksen mukaisen palkkauksen
- Pitkäaikaisen työsuhteen ja mukavan työn asiakaspalvelutehtävissä
- Oletko sinä etsimämme rempseä ja positiivisella asenteella varustettu asiakaspalvelija? Liity osaksi ammattitaitoista työyhteisöä ja alan vahvan toimijan rivejä!
 
Mikäli kiinnostuit, hae paikkaa rekisteröidyllä hakemuksellasi ja cv:lläsi pikaisesti ja kerro, miksi sinä olisit etsimämme taksinvälittäjä. Kaikkiin tiedusteluihin tehtävästä vastaa rekrytointikonsultti Pia Leinonen p. 040 570 1065 pia.leinonen@manpowergroup.fi  

 

 

Viimeinen hakupäivä
2017-08-06