TEKNINEN ASIAKASPALVELIJA, Helsinki

Grohe AG on Euroopan suurin ja maailman johtava yhden tuotemerkin alla toimiva vesi- ja suihkutuotteiden valmistaja. Laatu, teknologia, muotoilu ja kestävä kehitys. Nämä neljä arvoa kuvailevat sitoutumistamme poikkeuksellisten kokemuksien luomiseen. Olemme asettaneet itsellemme korkeat vaatimukset taataksemme, että aina kun käytät GROHE hanaa tai peseydyt GROHE suihkussa, tunnet eron.

Työpaikan sijainti: 
Uusimaa, Helsinki
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service, Myynti, markkinointi, viestintä - Sales, Marketing, Communications
Tehtävien määrä: 
1

 

Haussa nyt oma-aloitteinen, iloinen ja langat käsissään pitävä

TEKNINEN ASIAKASPALVELIJA asiakkaamme Grohen Helsingin toimistolle. Toimistomme sijaitsee keskeisellä paikalla ja tarjoamme tyylikkäät modernit työskentelytilat. Työmme keskittyy tuotteidemme ympärillä tapahtuvaan myyntiin, neuvontaan ja tähän liittyvään konsultaatioon/asiakaspalveluun. 

Työtehtäväsi koostuu päivittäin asiakaspalvelusta kuluttaja-asiakkaiden tilauksiin liittyen sekä jatkuvasta kommunikoinnista yhteistyöverkoston kanssa. Työskentelet osana asiakaspalvelutiimiä, jonka tehtävänä on tukea asiakkaitamme puhelimitse tuotteisiin liittyvien tilausten, takuun ja ajoittain mahdollisten ongelmien parissa, mutta myös ohjata huoltotöitä keskitetysti huoltotoimipisteille. Työtehtäviisi sisältyy myös säännöllinen asiakasraportointi.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää erinomaisia asiakaspalvelutaitoja ja kykyä ymmärtää/olla kiinnostunut teknisistä tuotteista. Toimit aktiivisesti tavoitteidesi täyttymiseksi ja panostat oman osaamisesi kehittämiseen. Asiakkaan ongelmien ratkaisemisessa olet se tärkeä asiantuntija, jonka tulee onnistua löytämään hänelle aina parhaat mahdolliset ratkaisut. Sinun ei tarvitse olla insinööri, mutta tehtävässä menestyäksesi sinulla tulee olla aitoa halua tuntea tuotteemme ja niiden toimivuuden taustan. Opetamme sinulle mielellämme ja paljon! 

Olet oma-aloitteinen, kontaktoit rohkeasti asiakkaita ja ymmärrät myös myynnillisen merkityksen asiakaspalvelutyössä. Toimit pääsääntöisesti suomalaisten asiakkaiden parissa, mutta kykenet palvelemaan asiakkaita myös englanniksi. MS Office-työkalut ovat sinulle tuttuja. Sinulla on ehkä jo kokemusta vastaavantyyppisestä tehtävästä ja/tai monikanavaisesta asiakaspalvelutyöstä. 

Tarjoamme:
- Mahdollisuuden kehittyä teknisen asiakaspalvelun parissa
- Ammattitaitoisen tiimin tuen
- Mukavan työyhteisön
- Kattavan koulutuksen tehtävään ja myös jatkuvan oppimisen mallin

Hae tehtävää mahdollisimman pian rekisteröidyllä CV:lläsi painamalla "Hae"-painiketta. Haethan tehtävää mahdollisimman pian, sillä tarve on kiireellinen ja olemme valmiita tekemään päätöksiä nopealla aikataululla. Haastattelut aloitetaan mahdollisimman pian, jo hakuajan puitteissa. Manpower toimii työsuhteessa työnantajana. Lisätietoja tehtävästä antavat Recruitment Consultant Suvi Väänänen (suvi.vaananen@manpowergroup.fi). 

Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä. Vuosittain rekrytoimme yli kolme miljoonaa ihmistä vakinaisiin ja määräaikaisiin tehtäviin ja tarjoamme kattavia henkilöstöalan palveluja. Manpowerilla on yli 3500 toimistoa 80 maassa. Suomessa palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta. Olemme asiantuntijasi muuttuvassa työmaailmassa. Manpower on auktorisoitu henkilöstöpalveluyritys.

Viimeinen hakupäivä
2019-02-28