ASIAKASPALVELIJA, Jyväskylä

ManpowerGroup Contact Center Oy on Suomen suurin Contact Center -palveluiden tuottaja. Tarjoamme monipuolisia ja mielenkiintoisia työtehtäviä: hoidamme mm. asiakasyrityksiemme myyntiä, teknistä tukea, asiakaspalvelua ja erilaisia back office -tehtäviä. Asiakasyrityksemme edustavat kansainvälisiä ja kotimaisia huippubrändejä eri toimialoilta. Asiakaspalvelukeskuksissamme Imatralla, Joensuussa, Jyväskylässä, Loimaalla ja Turussa työskentelee reilut 600 asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista. Asiakaspalvelumme on monikanavaista eli palvelemme asiakkaita puhelimitse, kirjallisesti, chatin välityksellä sekä sosiaalisessa mediassa. Myynnillisyys on tärkeässä osassa kaikkea palvelua ja vahvasti mukana kaikessa tekemisessämme.

Työpaikan sijainti: 
Keski-Suomi, Jyväskylä
Tehtäväalue: 
Toimisto- ja asiakaspalvelu - Office Administration and Customer Service
Tehtävien määrä: 
5

Pidätkö ihmisten välisistä kohtaamisista?

Oletko nopeasorminen, mutta huolellinen järjestelmien käytössä?

Kiinnostaako yritysasiakkuuksien hoitaminen?

 

Etsimme nyt asiakaspalvelijoita yritysasiakaspalveluun Jyväskylän toimipisteeseemme! 

 

Tehtävässä aluksi soitat tunnetun teleoperaattorin yritysasiakkaiden hoitosoittoja ja myöhemmin sinut koulutetaan myös vastaamaan yritysasiakaspuheluihin. Hoitosoitoissa olet yhteydessä yritysasiakkaisiin asiakastyytyväisyyden takaamiseksi. Keräät asiakkaalta palautetta sekä kehitysideoita ja varmistat samalla, että kaikki toimii vaivattomasti. Tärkeintä tehtävässä on pitää yllä hyvää asiakastyytyväisyyttä yhdessä asiantuntevien kollegojen kanssa!


Mitä toivomme sinulta


Toivomme sinulta ennen kaikkea kiinnostusta yritysasiakaspalvelua kohtaan. Olet sujuvasanainen ja asiakaspalveluhenkinen, ja tulet hyvin juttuun monenlaisten ihmisten kanssa. Opit näppärästi erilaisten järjestelmien toiminnot ja olet nopea liikkeissäsi, mutta et huolimaton.
Aikaisempi toimisto- tai asiakaspalvelutyökokemus tai työtausta operaattorimaailmassa on eduksesi, mutta ei välttämätöntä. Sinulla tulisi kuitenkin olla perustaidot englannin kielessä, ruotsin kielen osaaminen on ehdottomasti plussaa! 


Mitä sinä saat


Meillä on mahtava työporukka, joka tukee ja tsemppaa toisiaan työssä ja viihtyy yhdessä vapaa-ajallakin. Esimiehet ovat läsnä päivittäisessä tekemisessä ja heiltä saat jatkuvasti tukea työssäsi. Meillä on paljon työhyvinvointia tukevaa viriketoimintaa mm. liikunnan merkeissä.
Tarjoamme sinulle vakituisen työn ja joustavat työajat, joihin voit itse vaikuttaa. Maksamme ICT-alan työehtosopimuksen mukaista tuntipalkkaa, ja sen päälle saat myyntituloksen mukaista lisäansiota.

 

Lisätietoa


Työajat sijoittuvat arkisin klo 8-17 –välille. Voit työskennellä kokoaikaisesti tai osa-aikaisesti oman elämäntilanteesi mukaisesti. 
Lisätietoja tehtävästä voit kysyä torstaisin klo 13-15 Team Supervisor Pilvi Parikalta puh. 046 921 2179 (soitot torstaisin klo 13-15). Rekrytointiprosessin etenemisestä voit tiedustella rekrytointitiimiltämme osoitteesta cc.rekrytointi@manpowergroup.fi tai puh. 040 652 8810.  


Hae tehtävään osoitteessa www.manpower.fi heti tai viimeistään 26.2.2018. Aloitamme hakemusten läpikäymisen jo hakuaikana, joten toimithan nopeasti!

Tutustu työyhteisöömme Facebookissa: 
https://www.facebook.com/MGSCCjyvaskyla/
 

 

Viimeinen hakupäivä
2018-02-25