Asiakasneuvojia Nordealle

Nordea on yleispankki, joka tarjoaa kattavia palveluja. Vuonna 2019 liiketoiminnan tuotot olivat 8,6 miljardia euroa ja taseen loppusumma oli 554,8 miljardia euroa. Nordealla on toimipaikkoja 19 maassa, muun muassa Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa. Nämä neljä Pohjoismaata ovat Nordean kotimarkkina-alue, ja yhdessä ne muodostavat maailman kymmenenneksi suurimman talouden. Nordea on markkina-arvolla mitattuna Euroopan kymmenen suurimman finanssipalveluyrityksen joukossa. Nordea on taloudellisesti vakaa pankki ja yksi harvoista eurooppalaisista pankeista, joilla on AA-luokitus


Sinustako Asiakasneuvojaksi Pohjoismaiden suurimmalle pankille?

Haemme Nordealle Raision toimipisteeseen asiakasneuvojia Inbound asiakaspalvelukeskukseen. Tehtävässä pääset käsiksi monipuolisiin finanssialan asiakasneuvonnan tehtäviin. Tehtävä alkaa palkallisella koulutuksella 02.08.2021 ja jatkuu 31.1.2022 asti.


Tehtävänäsi on tarjota Nordean asiakkaille puhelimitse parasta mahdollista neuvontaa "kerralla kuntoon" periaatteella. Kykenet tuottamaan ammattimaisen toimintasi ja oman persoonasi kautta kohtaamisen, joka jättää hymyn asiakkaan huulille ja antaa vastaukset asiakkaan kysymyksiin.


Odotamme sinulta aktiivista otetta työhön, sekä halukkuutta tuottaa parasta mahdollista asiakaspalvelua nopeatempoisessa ympäristössä. Kykenet tuottamaan miellyttävää, mutta samalla tehokasta ja napakkaa asiakaspalvelua, sekä mukautumaan eri tilanteisiin tarjoten asiakkaille yksilöllistä asiakasneuvontaa. Sinulla on aito kiinnostus asiakaspalvelua kohtaan ja haluat ongelmanratkaisun sekä monipuolisten asiakaskohtaamisten olevan osa jokapäiväistä työtäsi. Ymmärrät myös, että huippuluokan asiakaspalvelu kävelee käsi kädessä asiakaslähtöisen myyntityön kanssa. Kielitaidon osalta odotamme sinulta sujuvaa suomen - ja englannin kielen taitoa.


Kysyimme tehtävää tekeviltä: "Minkä takia olet viihtynyt Nordean asiakasneuvonnan tehtävissä?"


"Nordealla olen päässyt aidosti haastamaan itseäni finanssialan monipuolisten tehtävien parissa"
"Tehtävässä parasta on mukavat työkaverit, osaavat esihenkilöt & aito tiimihenki"
"Onnistuneet asiakaskohtaamiset ovat työn suola ja antavat puhtia työpäivään"
"Tehtävässä on paljon opittavaa, mutta parasta on kuinka itse huomaan oman jatkuvan edistyksen ja kehittymisen"

Tarjoamme kokopäiväisen työn monipuolisten finanssialan asiakaspalvelutehtävien parissa. Vuoden 2020 aikana kymmenet henkilöt saivat tehtävän kautta vakituisen työsuhteen Nordealta, joten vaikka emme voi luvata jatkoa määräajan jälkeen saattaa työssä onnistuminen avata sinulle ovia myös pitkässä juoksussa. Työsuhde solmitaan aluksi ManpowerGroup Oy:n kanssa.

Tehtävässä noudatetaan rahoitusalan työehtosopimusta. Päivittäinen työaika työssä on 7h 40 min ma - pe 7.45 - 20.15 välillä vaihtuvin vuoroin - myös satunnaisia lauantai vuoroja saattaa tulla jahka työt sujuvat itsenäisesti.

Hakuaika päättyy 7.7.2021, mutta suosittelemme hakemaan heti, sillä paikat voidaan täyttä sopivien henkilöiden löydyttyä jo hakuaikana. Rekrytointiprosessi pitää sisällään jatkoon päässeille videohaastattelun + mahdollisen puhelinhaastattelun + mahdollisen finaalivaiheen ryhmähaastattelun. Huomaathan, että tehtävään valituille tullaan tekemään taustatarkistus ja aikaisempi maksuhäiriömerkintä on este tehtävän saamiselle. Lisätietoa tehtävästä antaa ManpowerGroupin Sourcing Konsultti Miia Sinkko joko puhelimitse, LinkedInin kautta, Whatsappin kautta tai sähköpostitse: [email protected] - 040 193 0347 - https://www.linkedin.com/in/miiasinkko/

Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä, joka toimii 80 maassa ja on markkinajohtaja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Suomessa olemme yksi suurimmista rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen ja soveltuvuusarviointeihin erikoistuneista yrityksistä. Työnantajat etsivät kauttamme taitavia ja motivoituneita ammattilaisia kaikille organisaatiotasoille, määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta.