Operational Success / Member Service Manager


EGN (Executives' Global Network) tarjoaa eri toimialojen asiantuntijoille ja johtajille luottamuksellisia kollegaryhmiä, jotka luovat henkilökohtaista, ammatillista ja liiketoiminnallista arvoa. Vuonna 1992 perustettu yhden miehen idea on tänä päivänä globaali verkosto, jonka 14 maasta kotoisin olevat 14 000 jäsentä edustavat yli 8 000 yritystä ja 70 ammattiryhmää. Suomessa meillä on lähes 40 kollegaryhmää, jotka tukevat jäsenten ammatillista kehittymistä kokeneen ryhmänvetäjän johdolla. Lisätietoja meistä: www.egn.com/fi.

Innostutko monipuolisesta, asiakaslähtöisestä ja pitkäjänteisestä tekemisestä? Tule mukaan vahvistamaan osaamisellasi EGN Suomen liiketoiminnan kasvua ja rakentamaan yhdessä parempaa johtajuutta!

Haemme nyt sinua Operational Success / Member Service Manager

Tehtävässä vastuullasi on jäsenpalvelumme kokonaisvaltainen toiminta, jonka keskiössä on parhaan jäsenkokemuksen luominen. Tavoitteenasi on auttaa jäseniämme saamaan mahdollisimman paljon lisäarvoa heidän EGN jäsenyydestään. Vastaat jäsentietojen ylläpidosta, jäsenkyselyistä, uusien jäsenten perehdytyksestä, jäsenkokemuksen seuraamisesta sekä tyytyväisyyskyselyistä. Seuraat jäsentilannetta ja uusintalaskutusta.
Lisäksi teet tiivistä yhteistyötä ryhmänvetäjien kanssa ja koordinoit ryhmätapaamisia sekä olet mukana asiakastapahtumien suunnittelussa ja toteutuksessa. Vastuullasi on myös toimitilamme ja toimiston päivittäisen sujuvuuden varmentaminen.

Etsimme tehtävään henkilöä, joka on toimistomme sydän ja dynamo. Annat äänesi ja kasvosi jäsenkuntaamme päin päivittäin. Nautit siitä, kun ympärillä tapahtuu ja saat olla monessa mukana. Hommasi pysyvät hallussa ja etenevät myös hektisessä ympäristössä - kohtaat ja ratkaiset yllättävätkin haasteet tehokkaasti ja asiakaslähtöisesti. Haluat aidosti olla mukana kehittämässä ja uudistamassa sekä jäsenpalvelun että koko EGN Suomen toimintaa. Persoonasi ja aktiivisuutesi vahvistavat jaettua vastuuta ja yhteisöllisyyttä.

Menestyt tehtävässä jos:

  • Sinulla on tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus (esim. tradenomi tai KTM)
  • Sinulla on erinomaiset viestintä- ja organisaatiotaidot, B2B kokemus on eduksi
  • Omaat positiiviset neuvottelu- ja vuorovaikutustaidot ja asiakas- ja ratkaisulähtöisen ajattelun
  • Digitaalisten kanavien tuntemus ja ICT-osaamisesi on ajan tasalla (mm. MS Office, CRM ja Netvisor)
  • Erinomaisen suomen kielen lisäksi omaat hyvän englannin kielen suullisen ja kirjallisen osaamisen


Tarjoamme sinulle vakituisen työsuhteen, etätyömahdollisuuden ja kansainvälisen organisaation, joka tukee sinua työssäsi. Monipuolisen työnkuvan kautta saat erinomaisen mahdollisuuden kehittää jäsenkokemusta ja toimintaamme. Energiseen, huumorintajuiseen ja uudistushenkiseen työyhteisöömme on helppo tulla mukaan.

Tunnistitko itsesi edellä mainitusta? Hae tehtävää, vaikka heti, kuitenkin viimeistään 17.6.2021 sivuilta www.manpower.fi. Laitathan mukaan myös palkkatoiveesi. HUOM! Saatamme aloittaa haastattelut jo ennen hakuajan päättymistä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Manpower Experiksen Seniorikonsultti Pirjo Levänen, [email protected],
puh. 0400 238 418.

Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä, joka toimii 80 maassa ja on markkinajohtaja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Suomessa olemme yksi suurimmista rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen ja soveltuvuusarviointeihin erikoistuneista yrityksistä. Työnantajat etsivät kauttamme taitavia ja motivoituneita ammattilaisia kaikille organisaatiotasoille, määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta.