Pääkirjanpitäjä

Nähdäksesi alkuperäisen työpaikkailmoituksen Experiksen verkkosivuilla, klikkaa tätä linkkiä.



Avesco Oy edustaa ja myy maailmanluokan Caterpillar-maanrakennuskoneita, -laitteita ja -varaosia Suomessa. Caterpillar-tuotetarjontaan kuuluvat pienet, keskikokoiset ja suuret kaivukoneet, kuormaajat, puskukoneet, jyrät ja levittimet sekä kaivosteollisuutta palvelevat isot työkoneet. Lisäksi tarjontaamme kuuluvat CAT-moottorit ja - generaattorit sekä kattavat varaosa-, huolto-, korjaus- sekä rahoituspalvelut. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa kahdeksassa eri toimipisteessä 220 ammattilaisen voimin. Olemme osa perinteikästä sveitsiläistä Avesco-konsernia, joka on markkinajohtaja alueellaan.

Vuokrausliiketoiminnasta meillä on yli 30 vuoden kokemus ja historia. Olemme tällä hetkellä markkinajohtaja Sveitsissä sekä olemme Baltian maiden kolmen suurimman vuokrausyrityksen joukossa "AvescoRent - The Cat Rental Store" -brändillä. Avesco Rent -konserni työllistää nykyään yli 150 vuokrausalan ammattilaista, joista jokainen on arvokas osa Avesco Rent -perhettä.

Vuokrausliiketoiminnan tueksi haemme nyt

PÄÄKIRJANPITÄJÄÄ / RENTAL BUSINESS - AVESCO RENT FINLAND

Tehtävänäsi asiantuntijana on vastata ulkoisen laskennan kokonaisuudesta, kuten ajantasaisesta kuukausiraportoinnista, kassavirran seurannasta ja tilinpäätöksen laatimisesta. Osallistut myös aktiivisesti budjetointiprosessiin ja vastaat verotukseen liittyvistä toimenpiteistä. Rakennat ja jatkojalostat talouden mittareita toiminnan hyvää seurantaa varten sekä osallistut aktiivisesti yrityksen taloustoiminnan kehittämiseen, prosessien ja toimintamallien parantamiseen. Avesco Rent liiketoiminta käynnistyy Suomessa kolmella paikkakunnalla. Tavoitteenasi on tukea liiketoimintaa aluksi omalla osaamisellasi ja myöhemmin hiljalleen kasvavan organisaatiosi kanssa.

Henkilönä olet aktiivinen, joustava ja avoin muutoksille. Hoidat itsenäisesti oman vastuualueesi ja luontaisen aloitekykysi ansiosta saat asioita aikaiseksi. Sinulla on hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot. Työskentelet positiivisella otteella, ja lähestyt asioita analyyttisesti ja ratkaisunhakuisesti. Tehtävässä raportoit Avesco Rentin Groupin talousjohtajalle Sveitsiin. Asuinpaikkasi voi olla pääkaupunkiseutu tai Tampereen seutu. Tehtävä on uusi.

Tehtävässä menestymistä tukee:

  • kokemus B2B-liiketoiminnasta sekä kokemus vastaavasta vuokraus- ja/tai palveluliiketoiminnasta katsotaan eduksi
  • kokemus pääkirjanpidosta ja prosessien kehittämisestä
  • soveltuva koulutus
  • sujuva suomen ja englannin kielen hallinta. Saksan kielitaito on eduksi.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vastuullisen tehtäväkokonaisuuden, vakavaraisessa ja kansainvälisessä perheyrityksessä. Saat laajan vastuualueen, jota pääset itsenäisesti kehittämään ja siihen vahvasti vaikuttamaan. Sinua odottaa meillä hyvä tekemisen meininki sekä osaavan ja eteenpäin katsovan organisaation vahva tuki. Tarjoamme myös mahdollisuuden ajasta ja paikasta riippumattomaan työskentelyyn.

Kiinnostuitko? Hae tehtävää 13.9.2022 osoitteessa www.experis.fi. Liitä mukaan CV:si ja palkkatoiveesi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Experiksen rekrytointikonsultti Pirjo Levänen, puh. 040 0238 418, [email protected].

Experis on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.