Palkkahallinnon asiantuntija (etätyö) - Administer

Administer Oyj on taloushallintopalveluihin ja ohjelmistokehitykseen keskittyvä asiantuntijayritys, joka tarjoaa huippuluokan taloushallinnon ratkaisuja, pilvipalveluja ja integroituja sovellusratkaisuja. Administer konsernin tytäryhtiöistä Adner Oy palvelee erityisesti suurasiakkaita, Silta Oy tarjoa palkkahallinnon ja henkilöstöhallinnon palveluja, EmCe tuottaa taloushallinnon ohjelmistopalveluja ja Kuntalaskenta Oy tarjoaa nykyaikaisia, sähköisiä taloushallinnon palveluita kunnille ja yhteisöille. Konsernimme työllistää noin 600 asiantuntijaa. Administer konserni toimii usealla paikkakunnalla Suomessa sekä Tukholmassa ja Tallinnassa. Lue lisää: https://www.administer.fi/

Oletko etsimämme asiakaspalvelun ja palkkahallinnon taitaja? Tule mukaan rakentamaan Administerin menestystä!

Olemme alan isoimpia toimijoita ja haemme nyt kiireavuksemme PALKKAHALLINNON ASIANTUNTIJAA Pieksämäen tai Vaasan toimipisteeseemme määräaikaiseen projektinomaiseen tehtävään!

Palkka-asiantuntijana vastaat itsenäisesti sovittujen asiakkuuksien palkanlaskennan ja henkilöstöasioiden tehtäväkokonaisuuksista aina palkanlaskennasta viranomaisilmoituksiin ja raportointeihin. Myös työehtosopimusten ja lainsäädännön tulkinnat ovat osaa työtäsi. Lopullinen työnkuva muotoutuu osaamisesi tason mukaan.

Olemme suuri ja vakaa alan työnantaja ja tarjoamme työntekijöillemme jatkuvan osaamisen kehittäminen ja monipuoliset uramahdollisuudet sekä vapautta ja vastuuta. Meillä niin osaamisestasi kuin viihtyvyydestäsikin pidetään huolta. Panostamme työntekijäkokemuksen kehittämiseen monin eri tavoin, mm. joustavalla etätyömahdollisuudella joko kotitoimistosta tai yrityksemme muista toimipisteistä.

Työsuhde solmitaan vuokratyösuhteena Manpowerin kanssa ja kesto on alustavasti 3-4 kuukautta. Jatkosopimus sekä mahdollisesti myös vakinaistuminen on myös mahdollista hyvälle tekijälle!

Kannustava palkka muodostuu mm. osaamisesi tasosta sekä kokemuksestasi. Lisäksi käytössämme on hyvä bonusjärjestelmä!


Tehtävässä menestyminen:

Tehtävässä menestyy parhaiten henkilö, jolta löytyisi työhön soveltuva taloushallinnon koulutus sekä aiempaa kokemusta palkkahallinnon tehtävistä. Tehtävässä menestyminen edellyttää myös halua ja kykyä palvella asiakkaitamme. Administerilla numeroiden takana on innovatiivinen ja aktiivinen neuvonantaja, joka haluaa tehdä asiat helpoiksi asiakkaillemme.

Henkilönä etsimme persoonaa, joka on itsenäinen, huolellinen ja omaa vastuullisen otteen työhön. Hyvän koulutus- ja kokemustaustan lisäksi arvostamme vuorovaikutus- ja tiimityötaitoja. Työ edellyttää myös sujuvaa suomen kielen taitoa, ruotsin ja englannin kielen taidot katsotaan eduksi.

Odotamme myös, että sinulla on kokemusta eri taloushallinnon järjestelmistä ja osaat käyttää Exceliä hyvin, Lemonsoft -järjestelmä osaaminen katsotaan vahvaksi eduksi.

Kiinnostuitko, hienoa! Hakuohjeet tässä:

Rekrytoinnista vastaa Manpower. Hae paikkaa rohkeasti oheisen Manpowerin linkin kautta mahdollisimman pian, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä ja työt alkavat mahdollisimman pikaisesti! Liitä mukaan CV:si ja/tai hakemuskirjeesi palkkatoiveesi kera.

Lisätietoja tehtävästä antaa Manpowerin Recruitment Consultant Niina Kronqvist [email protected] tai 040 516 9903.

Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä, joka toimii 80 maassa ja on markkinajohtaja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Suomessa olemme yksi suurimmista rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen ja soveltuvuusarviointeihin erikoistuneista yrityksistä. Työnantajat etsivät kauttamme taitavia ja motivoituneita ammattilaisia kaikille organisaatiotasoille, määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta.