SERVICE DESK AGENT, Helsinki

Haemme nyt yhtä (1) aktiivista, tarkkaa ja motivoitunutta Service Desk agenttia Service Deskiin Helsinkiin.

Service Desk työhön kuuluu sisään tulevien yhteydenottojen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Yhteydenotot koskevat yritysasiakkaidemme IT-palveluita. Työkielinä ovat suomi ja englanti. Työkalut toimivat pääsääntöisesti Microsoft Windows -ympäristössä, mutta tukitoiminnot kattavat laajan valikoiman ohjelmia ja järjestelmiä, joka antaa sinulle mahdollisuuden kehittää ja laajentaa osaamistasi.

Työsuhde on vakituinen, vuorotyötä (arkisin 7-21 välillä) ja viikkotuntimäärä on 37,5h/vko.

Oletamme että sinulla on:

  • IT-alan koulutus (esim. datanomi, tradenomi) tai harrastuneisuuden avulla hankittua vankkaa osaamista
  • Hyvä osaaminen IT:ssä yleisesti
  • Hyvä osaaminen Microsoftin tuotteissa, esim. Windows 10 ja Office 365
  • Hyvä suullinen ja kirjallinen osaaminen suomeksi ja englanniksi

Näemme seuraavat asiat positiivisina ominaisuuksina:

  • Aikaisempi kokemus IT-tuessa tai asiakaspalvelussa
  • Aikaisempi kokemus Active Directorysta
  • Hyvä asiakaspalveluosaaminen
  • Kyky reagoida hyvin kiireisissä tilanteissa
  • Kyky toimia tiimissä
  • Hyvä priorisointikyky

Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana, joten hae tehtävää mahdollisimman pian! Haku rekisteröidyllä CV:llä osoitteessa www.manpower.fi linkittämällä se tehtävään klikkaamalla "Hae nyt"-painiketta.
Valituille henkilöille tullaan tekemään turvallisuusselvitys.

Proservia on ManpowerGroup-konserniin kuuluva IT-loppukäyttäjätukea tarjoava yksikkö. Tuotamme Lähituki-, Service Desk- ja Elinkaaripalveluja valtakunnallisesti 200 asiantuntijan voimin. Skaalautuvien palveluiden lisäksi kehitämme uusia innovatiivisia ratkaisuja, jotka helpottavat asiakkaidemme sekä heidän loppukäyttäjiensä arkea. Globaalin organisaatiomme ansiosta pystymme palvelemaan paikallisia ja kansainvälisiä asiakkaita. Vuosittain tuemme Suomessa yli 150 000 loppukäyttäjää käsittelemällä saman määrän palvelupyyntöjä. www.proservia.fi