Toimistoassistentti

Oletko etsimässä nopealla aikataululla uusia haasteita ja omaat kokemusta toimistoassistentin tehtävistä? Kiinnostaako sinua mahdollisuus saada jalkaa oven väliin suurelle kansainväliselle toimijalle? Haemme tällä hetkellä Turussa sijaitsevalle asiakkaallemme TOIMISTOASSISTENTTIA aulapalveluihin.

Tehtäviisi kuuluu muun muassa:

  • Vaihteen hoito
  • Vieraiden vastaanotto
  • Matkalaskujen tarkastus
  • Työaikajärjestelmän hallinnointi
  • Yleiset avustavat toimiston tehtävät

Etsimällämme henkilöllä on:

  • Kokemusta vastaavista tehtävistä
  • Sujuva suomen - ja englannin kielen taito
  • Kyky omaksua uusia asioita nopeasti
  • Kyky omaksua uudet järjestelmät nopeasti
  • Erinomaiset kommunikointi - ja vuorovaikutustaidot
  • Rohkeutta ja kykyä työskennellä itseohjautuvasti

Eduksi katsomme:

  • Kaupallisen taustan
  • Kokemusta matkalaskujen hoidosta
  • Timecon järjestelmän osaaminen

Tehtävä on kokoaikainen (7,5h/pvä) noin 1 - 2 kuukauden sijaisuus ja loistava mahdollisuus saada jalkaa oven väliin isolle kansainväliselle toimijalle. Palkkaus neuvotellaan valittavan henkilön ja asiakasyrityksen kesken ja tehtävä alkaa tammikuun alusta 2020. Hae tehtävää heti, sillä paikka tullaan täyttämään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja antaa ManpowerGroupin Sourcing Konsultti Hannu Pelli 040 193 0347.

Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä, joka toimii 80 maassa ja on markkinajohtaja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Suomessa olemme yksi suurimmista rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen ja soveltuvuusarviointeihin erikoistuneista yrityksistä. Työnantajat etsivät kauttamme taitavia ja motivoituneita ammattilaisia kaikille organisaatiotasoille, määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta. Manpower on auktorisoitu henkilöstöpalveluyritys.

Samankaltaiset työt