SERVICE DESK AGENT, Espoo



Haemme nyt yhtä (1) aktiivista, tarkkaa ja motivoitunutta Service Desk agenttia Service Deskiin Espooseen. Service Desk työhön kuuluu sisään tulevien yhteydenottojen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Yhteydenotot koskevat yritysasiakkaidemme IT-palveluita. Työkielinä ovat suomi ja englanti. Työkalut toimivat pääsääntöisesti Microsoft Windows -ympäristössä, mutta tukitoiminnot kattavat laajan valikoiman ohjelmia ja järjestelmiä, joka antaa sinulle mahdollisuuden kehittää ja laajentaa osaamistasi. Tarjoamme sinulle hyvät kehittymis- ja uramahdollisuudet laajentuvassa ja kansainvälisessä IT-Sourcing yrityksessä.

Työsuhde on vakituinen ja työaika on 15-37,5h viikossa.
Työvuorot sijoittuvat viikonloppuihin (la-su) ja arkipyhäpäiviin klo 8-16, työskentelymahdollisuus tulisi olla viikonloppuisin että arkipyhinä. Työsuhteen alussa koulutus pidetään arkipäivinä.


Oletamme että sinulla on:
- IT-alan koulutus (esim. datanomi, tradenomi) tai harrastuneisuuden avulla hankittua vankkaa osaamista
- Hyvä osaaminen IT:ssä yleisesti
- Hyvä osaaminen Microsoftin tuotteissa, esim. Windows 10 ja Office 365
- Hyvä suullinen ja kirjallinen osaaminen suomeksi ja englanniksi

Näemme seuraavat asiat positiivisina ominaisuuksina:
- Aikaisempi kokemus IT-tuessa tai asiakaspalvelussa
- Aikaisempi kokemus Active Directorysta
- Hyvä asiakaspalvelu osaaminen
- Kyky reagoida hyvin kiireisissä tilanteissa
- Kyky toimia tiimissä
- Hyvä priorisointikyky

Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana, joten hae tehtävää mahdollisimman pian! Haku rekisteröidyllä CV:llä osoitteessa www.manpower.fi ja linkitä se tehtävään klikkaamalla "Hae nyt"-painiketta.