Haemme kokeneita taloushallinnon osaajia asiakasyritystemme tarpeisiin pääkaupunkiseudulla.
Työsuhteet ovat määräaikaisia ja kestoltaan joustavia (n. 3-6 kk tai pidempään), ja työ tapahtuu yleensä lähi- tai hybridityönä asiakkaamme tiloissa.
Työskentelet osana asiakasyrityksen tiimiä ja pääset hyödyntämään osaamistasi erilaisissa projekteissa ja tilanteissa.
Etsimme osaajia monipuolisiin taloushallinnon interim-rooleihin, kuten mm.:
- Controller
- Finance Manager
- CFO
- Pääkirjanpitäjä / Kirjanpitäjä
- Accounts Payable (AP) / Accounts Receivable (AR) -asiantuntija
Tarjoamme:
- Interim-työsuhteen ManpowerGroupin kautta
- Monipuolisia projekteja eri toimialoilla
- Ammattimaisen tuen ja verkoston
Edellytämme:
- Aiempaa työkokemusta taloushallinnon tehtävistä (roolista riippuen esim. kirjanpito, raportointi, tilinpäätös, budjetointi) sekä tehtävään sopivaa koulutustaustaa
- Hyviä IT-taitoja (esim. ERP-järjestelmät, Excel)
- Kiitettävää kykyä sopeutua uusiin ympäristöihin ja omaksua nopeasti uusia toimintatapoja
- Vahvaa suomen ja englannin kielten osaamista
Kiinnostuitko?
Lähetä CV ja hakukirjeesi palkkatoiveen kera meille oheisen hakulinkin kautta.
Otamme sinuun yhteyden heti, kun sinulle sopiva paikka aukeaa kauttamme.
Experis on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.