Viisumiasiantuntija, VisumService

Etsimme nyt asiakasyrityksellemme VisumServicelle uutta Viisumiasiantuntijaa Helsinkiin.

Yli 50 vuoden kokemuksella CIBT ja sen tytäryhtiö VisumService ovat nousseet maailman suurimmiksi ja kattavimmiksi viisumi- ja muita konsulaattipalveluja välittäviksi yrityksiksi. Tarjoamme palveluita Pohjois- ja Etelä-Amerikassa, Euroopassa, Lähi-Idässä, Afrikassa ja Aasiassa. Noudatamme erittäin tarkasti kansainvälisiä sääntöjä sekä määräyksiä ja käytössämme on huippuluokan CIBT- teknologiaa, jonka avulla voimme varmistaa turvallisten ratkaisujen ja palveluiden tarjonnan. Erikoisosaamisemme varmistaa sen, että voimme auttaa asiakkaitamme maahanmuuttoon liittyvissä asioissa ympäri maailman. Viime vuonna avustimme lähes miljoonaa asiakasta hankkimaan tarvittavat matkustusasiakirjat kansainväliseen matkailuun. Viisumien ja muiden matkustusasiakirjojen hankkiminen käy nopeasti ja helposti mihin tahansa kohteeseen maailmassa käyttämällä CIBT:in ja sen tytäryhtiön VisumServicen palveluita.

Millaiseen tehtävään hyppäät?

Viisumiasiantuntija on vastuussa viisumihakemusten käsittelystä. Tehtävä sisältää monipuolista asiakaspalvelua niin puhelimitse kuin sähköpostitsekin. Asiakkaat saattavat myöskin vierailla toimistolla paikan päällä, eli välillä on lisäksi kasvotusten tehtävää asiakaspalvelua. Koska työtehtävässä käsitellään ihmisten asiakirjoja, tehtävän suorittaminen etänä ei ole mahdollista. Työtä tehdään arkisin päiväsaikaan klo 8-16 säännöllisen työajan ollessa 37,5h/vko.

Toivomme hakijoilta:

Hakijoilta toivomme aikaisempaa työkokemusta jonkinlaisesta toimistotyöstä. Lisäksi sinulta löytyy hyvät valmiudet ja osaaminen asiakaspalvelupainotteiseen työhön. Tulet työssäsi käyttämään suomen kielen lisäksi myös englannin kieltä. Lisäksi osaat käyttää ja hyödyntää MS Office - työkaluja, ja olet muutenkin nopea omaksumaan erilaisia järjestelmiä. Koulutustaustalla ei ole niinkään merkitystä, mutta sitäkin tärkeämpää on reipas, iloinen ja positiivinen asiakaspalveluasenne sekä halu oppia uutta.

Tässä tehtävässä pärjää parhaiten, mikäli sinulla on hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot, ja haluat auttaa sekä ratkaista asiakkailta tulevat pyynnöt. Arvostamme sitä, että haluat omalta osaltasi tuottaa laadukasta sekä sujuvaa asiakaspalvelua ja työotteesi on tarkka sekä huolellinen. Viestit sujuvasti kirjallisesti. Huomioit tiimisi muut jäsenet ja olet aina valmis auttamaan niin kollegoita kuin asiakkaitakin.

Tarjoamme sinulle:

Tarjoamme sinulle kokopäiväisen ja vakituisen työn. Pääset työskentelemään mielenkiintoisten työtehtävien parissa ja käytössäsi tulee olemaan kaikki työssäsi tarvittavat modernit työvälineet. Toimisto sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa. Saat tueksesi mukavan ja tiiviin työporukan. Tällä hetkellä Suomen toimistolla työskentelee 6 henkilöä.

Kiinnostuitko?

Mikäli tämä työtehtävä herätti kiinnostuksesi, haethan tätä työpaikkaa mahdollisimman pian. Työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä. Kyseessä on rekrytointitoimeksianto, eli tehtävään valittu henkilö tullaan palkkaamaan suoraan asiakasyrityksemme omille palkkalistoille. Pyrimme aloittamaan työhaastattelut mahdollisimman nopeasti. Lisää tietoa tästä tehtävästä antavat sinulle:

Delivery Manager Heidi Yrjä 040 1546 747 [email protected]

Senior Talent Acquisition Consultant Laura Parviainen 040 6310 261 [email protected]

Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä, joka toimii 80 maassa ja on markkinajohtaja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Suomessa olemme yksi suurimmista rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen ja soveltuvuusarviointeihin erikoistuneista yrityksistä. Työnantajat etsivät kauttamme taitavia ja motivoituneita ammattilaisia kaikille organisaatiotasoille, määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta.