Account Manager

Checkpoint Systems on johtava kansainvälinen hävikin- ja saatavuushallinnan sekä tuotesuojauksen toimittaja. Checkpointin innovatiiviset ratkaisut auttavat vähittäiskauppoja ja niiden toimittajia vähentämään hävikkiä ja parantamaan tuotteiden saatavuutta. Checkpoint on osa CCL Industries -konsernia, joka työllistää globaalisti yli 20 0000 henkilöä. Lisätietoa osoitteesta www.cclind.com

Haemme nyt aktiivista ja parhaan asiakaskokemuksen tarjoavaa

ACCOUNT MANAGERIA

Tavoitteenasi on tuottaa asiakkaille lisäarvoa ja ratkaisukeskeisen myyntityön avulla syventää asiakassuhteita. Kuuntelet, ennakoit, ratkaiset ja tarjoat asiakkaalle parhaat Checkpoint-ratkaisut. Sinulla on sekä nimettyjä asiakkaita että uusasiakashankintaa. Tämä onnistuu parhaiten oma-aloitteisella ja tavoitehakuisella päivittäisellä tekemisellä. Sinulla on luontainen taito rakentaa luottamusta ja sitouttaa asiakkaasi kumppanuuteen. Omalla persoonallasi ja ammattitaidollasi pystyt vahvistamaan uskottavuuttamme. Seuraat, analysoit ja ennakoit toimintaympäristöä sekä markkinoilla tapahtuvia muutoksia ja peilaat näiden vaikutuksia asiakkaidemme liiketoimintaan. Ymmärrät muuttuvia liiketoiminnan tarpeita, ja rakennat aktiivisesti suhteita ja verkostoja eri päätöksentekijöihin.

Perustekeminen on suoraviivaista ja parhaiden käytäntöjen oppimista kokeilun ja toistojen kautta. Toimit aktiivisesti asiakasrajapinnassa kasvattaen myyntiämme. Arki koostuu myyntityön suunnittelusta, tarjousten ja tapaamisten valmistelusta, asiakastapaamisista sekä myytyjen kokonaisuuksien käytännönviennin varmistamisesta yhdessä huoltomme kanssa. Ajankäytön hallinta ja oman tekemisen johtaminen ovat vahvuuksiasi.

Odotamme sinulta:

  • aktiivista otetta asiakastyötyöhön
  • yhteydenottoihin ja tarjouspyyntöihin vastaamista ja seurantaa
  • ymmärrystä teknologiaan liittyvien tuotteiden myynnistä
  • paikallisen markkinoinnin suunnittelua ja toteuttamista omien myyntitoimien tueksi
  • aktiivista markkina- ja kilpailijaseurantaa, sekä tiedon analysointia
  • raportointia sekä aktiivista sisäistä ja ulkoista viestintää

Koulutus ja kokemus:

  • soveltuvaa koulutusta, kuten kaupallinen ja tai tekninen loppututkinto
  • kokemusta B2B ja tai kenttämyynnistä
  • tietotekniikan tai analytiikan työkalujen tunteminen/kokemus ovat etu
  • sujuva englannin kieli (englanti on käytössämme mm. konsernin sisäisissä koulutuksissa)

Kiinnostuitko? Hae tehtävää osoitteessa www.manpower.fi. Lähetä ansioluettelosi ja hakemuksesi palkkatoivomuksella 9.1.2022 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antavat Manpowerin rekrytointikonsultit Pirjo Levänen, puh. 0400 238 418, [email protected] ja Johanna Förnäs, puh. 0500 338 538, [email protected].

Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä, joka toimii 80 maassa ja on markkinajohtaja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Suomessa olemme yksi suurimmista rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen ja soveltuvuusarviointeihin erikoistuneista yrityksistä. Työnantajat etsivät kauttamme taitavia ja motivoituneita ammattilaisia kaikille organisaatiotasoille, määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta.