Tarkett on valmistanut lattioita Pohjoismaissa jo vuodesta 1886. Markkinajohtajana tarjoamme lattian- ja seinänpäällysteitä koteihin sekä kokonaisratkaisuja julkisiin tiloihin. Valikoimaamme kuuluvat puu-, muovi-, laminaatti-, linoleumi- ja tekstiililattiat, märkätilojen lattian- ja seinäpäällysteet sekä sisätilojen urheilulattiat.
Tarkett työllistää Suomessa noin 20 henkilöä ja maailmanlaajuisesti meillä on noin 12 000 työntekijää yli 100 maassa. Tarkett on ranskalainen yritys, toimimme 35 tuotantolaitoksessa ja olemme yksi maailman suurimmista lattiavalmistajista: myymme päivittäin noin 1,3 miljoonaa neliömetriä lattiaa. Vuonna 2024 Tarkettin liikevaihto oli 3,3 miljardia euroa.
Liikeideamme on tuoda markkinoille innovatiivisia, inspiroivia ja viihtyvyyttä lisääviä ratkaisuja. Tuotekehityksessämme yhdistyvät kaunis design, ympäristöystävällisyys ja taloudellisuus tuotteen koko elinkaaren ajan. Pitkäjänteinen asiakasyhteistyö, ympäristövastuu ja henkilöstön hyvinvointi ovat keskeisiä arvoja yrityskulttuurissamme. Meillä rohkaistaan innovatiivisuuteen ja yhdessä tekemiseen - yhdessä saavutamme tuloksia.
Asiakasyrityksemme Tarkett Oy etsii asiakaspalveluhenkistä ja oma-aloitteista ASIAKASPALVELIJAA Espoon Leppävaaraan vahvistamaan heidän asiakaspalvelutiimiään.
Jos olet innokas oppimaan uutta, nautit monipuolisista asiakaspalvelutehtävistä ja haluat työskennellä kansainvälisessä B2B-ympäristössä, tämä tehtävä on sinulle!
Tässä työssä toimit asiakaspalvelutehtävissä ja vastaat tilausten käsittelyyn liittyvistä toimenpiteistä. Työtehtäväsi pitävät lisäksi sisällään asiakaskyselyihin vastaamista, saatavuustiedusteluihin vastaamista, toimitusten suunnittelua ja seurantaa, reklamaatiohallintaa sekä yhteydenpitoa tehtaisiin, kuljetusliikkeisiin ja muihin sidosryhmiin niin puhelimitse kuin sähköpostitsekin. Teet tiivistä yhteistyötä myynnin, logistiikan sekä muiden työsi kannalta tärkeiden sidosryhmien kanssa. Meillä on paljon sopimusasiakkaita, joihin kuuluu mm. jälleenmyyjiä, asennusliikkeitä sekä arkkitehtitoimistoja ja suunnittelijoita. Tavoitteenamme ja pyrkimyksenämme on luoda pitkiä asiakassuhteita sekä tarjota mahdollisimman asiantuntevaa asiakaspalvelua. Tässä roolissa pääset olemaan yhteydessä myös kansainvälisen Tarkettin tehtaille ulkomaille ja hyödyntämään suomen, englannin sekä ruotsin kielitaitoasi. Työtä tehdään arkisin klo 8.00-16.00 välillä säännöllisen työajan ollessa 37,5h/viikko. Meillä työskennellään paikallisen hybridimallin mukaisesti, eli osa työviikostasi on mahdollista tehdä etänä näin halutessasi.
Hyvän lähtökohdan menestymiselle tässä tehtävässä antaa aiempi osaaminen ja työkokemus samankaltaisesta toimisto- ja asiakaspalvelutehtävästä.
Olet osa pientä, kolmen hengen asiakaspalvelutiimiä, joten toivomme sinulta hyviä tiimityöskentely- ja yhteistyötaitoja. Tämä työtehtävä sopii asiakastilanteissa toimeen tulevalle työntekijälle, jolla on tarkka, huolellinen ja itsenäinen työote. Arvostamme luontaista oppimishalua sekä nopeaa uusien asioiden omaksumiskykyä, halua sitoutua yritykseen ja kykyä kehittyä edelleen ammattilaisena hyvällä asenteella ja motivaatiolla.
Toivomme Sinulta:
- Aiempaa työkokemusta vastaavantyyppisistä työtehtävistä
- Positiivista ja palveluhenkistä asennetta
- Yhteistyökykyistä ja toisia auttavaa työotetta
- Erittäin hyvää suomen ja englannin kielen taitoa, hyvä ruotsin kielen taito nähdään isona etuna
- Perushyviä IT-taitoja mm. MS Office (lisäksi SAP-järjestelmän käyttökokemus on hyödyksi)
- Hyvää paineensietokykyä hektisemmissä tilanteissa, joissa sinulla on useampi eri työtehtävä hoidettavanasi
Tarjoamme Sinulle:
- Kokopäiväisen ja vakituisen työn vakaassa, kansainvälisessä ja alansa johtavassa yrityksessä
- Mielenkiintoisen ja monipuolisen asiakaspalvelutehtävän osaavassa ja rennossa asiakaspalvelutiimissä
- Laadukkaat tuotteet, joiden parissa on ilo työskennellä
- Kiinteän kuukausipalkan, lounas- ja liikuntaedun sekä kattavan perehdytyksen uuteen työhösi
Kiinnostuitko?
Mikäli tämä työtehtävä herätti kiinnostuksesi, haethan tätä työpaikkaa mahdollisimman pian. Lisääthän työhakemukseesi myös palkkatoiveesi. Työn aloitus ajoittuu aikaisintaan elokuun puoliväliin, mutta todennäköisempi ajankohta aloitukselle on syyskuun alusta. Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä ManpowerGroupin kanssa. Mahdolliset tiedustelut tätä työtehtävää koskien:
Senior Delivery Manager Heidi Yrjä p. 040 1546 747, [email protected]
Talent Acquisition Consultant Roosa Marjanen p. 040 5679 360, [email protected]
Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä, joka toimii 80 maassa ja on markkinajohtaja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Suomessa olemme yksi suurimmista rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen ja soveltuvuusarviointeihin erikoistuneista yrityksistä. Työnantajat etsivät kauttamme taitavia ja motivoituneita ammattilaisia kaikille organisaatiotasoille, määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta.
