HR Manager

Arval on erikoistunut täyden palvelun leasingiin ja uusiin liikkumisratkaisuihin. Joka päivä Arvalin 7000 työntekijää 30 eri maassa työskentelevät täyttääkseen Arvalin palvelulupauksen: tarjoamme kaikille asiakkaillemme eli - suurille kansainvälisille yrityksille, keskisuurille ja pienyrityksille sekä kuluttajapuolen asiakkaille jatkuvasti joustavia ratkaisuja, jotta heidän matkansa jatkuisivat vaivattomina ja kestävää kehitystä tukevina. Arval on Element-Arval Global Alliancen perustajajäsen, joka on markkinajohtaja autokantojen hallinnoinnissa ja jolla on yli 3 miljoonaa ajoneuvoa 50 eri maassa. Arval on perustettu vuonna 1989 ja sen omistaa kokonaan BNP Paribas. Arval kuuluu konsernin sisällä palveluiden sekä vähittäispankkitoiminnan toimialaan. Arval Oy aloitti toimintansa Suomessa syyskuussa 2012 ja tällä hetkellä Vantaan konttorissamme työskentelee yli 30 työntekijää.

Haluatko olla mukana alan arvostetun yrityksen vahvassa kasvutarinassa? Haemme nyt uuteen rooliin

HR MANAGERIA

Vastaat henkilöstöjohtamisen kokonaisuudesta Suomessa. Tuet ja kehität modernia henkilöstöpolitiikkaamme, kulttuuriamme, osaamisen kehittämistä sekä työsuhteen elinkaaren eri vaiheita. Autat monipuolisella osaamisellasi sekä Suomen esihenkilöitä että henkilöstöä. Lisäksi toimit yhteyshenkilönä ulkoiseen palkkahallintoon. Varmistat yhdenmukaisten HR-linjausten ja toimintatapojen toteutuksen ja seurannan sekä autat myös yhteisten päätösten käyttöönotossa, toteuttamisessa ja ylläpidossa Arvalin linjausten mukaisesti. Seuraat vastuualueesi tunnuslukuja ja kykenet helposti analysoimaan niitä liiketoiminnan tueksi ja myös pääpaikalle Pariisiin.

Me Arvalissa haluamme olla alan houkuttelevin ja mielenkiintoisin työnantaja nyt ja tulevaisuudessa. Teet proaktiivista, positiivista sekä vuorovaikutteista yhteistyöstä liiketoimintojen kanssa tavoitteena rakentaa motivoiva ja inspiroiva työyhteisö, jossa korostuvat Arvalin arvot, hyvä johtajuus sekä toimivat HR-prosessit ja toimintamallit. Autat työntekijöitämme kehittymään ja sitä kautta tuottamaan myös lisäarvoa asiakkaillemme. Olet johtoryhmän jäsen ja esihenkilösi on Suomen toimitusjohtaja. Tiivis yhteistyösi muiden maiden kollegojen kanssa auttaa sinua parhaiden käytäntöjen hankkimisessa ja jalkauttamisessa Suomen organisaatioon.

Toivomme sinulta

  • tehtävään soveltuvaa koulutusta, vähintään AMK-tasoista
  • useamman vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä
  • työlainsäädännön erinomaista tuntemusta
  • aitoa innostusta laaja-alaiseen ja operatiiviseen päivittäiseen tekemiseen
  • luontaista kykyä edistää yhteistyötä liiketoiminnan tukena, sparraajana ja kouluttajana
  • organisointikykyä, itsenäistä työskentelyotetta, oma-aloitteisuutta ja positiivisuutta
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Tarjoamme mielenkiintoisen tehtävän kehittyvällä alalla sekä aidosti kansainvälisen työympäristön, rennon työilmapiirin ja mukavat työkaverit. Tarjoamme myös mahdollisuuden päästä mukaan kasvamaan kanssamme, vahvan kansainvälisen toimijan omistuksessa. Toimipisteemme sijaitsee moderneissa tiloissa Vantaalla, Aviapoliksen juna-aseman vieressä.

Kiinnostuitko? Hae tehtävää osoitteessa www.experis.fi. Lähetä ansioluettelosi ja hakemuksesi palkkatoivomuksella 26.1.2022 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antavat Experiksen rekrytointikonsultit Terhi Airas, terhi.airas(at)fi.experis.com sekä Pirjo Levänen, puh. 0400 238418, pirjo.levanen(at)fi.experis.com.

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.