Johdon Assistentti

Nähdäksesi alkuperäisen työpaikkailmoituksen Experiksen verkkosivuilla, klikkaa tätä linkkiä.



Savox Communications Oy Ab (Ltd) on kansainvälinen konserni, joka on erikoistunut suunnittelemaan ja valmistamaan vaativaan ammattikäyttöön tarkoitettuja viestintäratkaisuja ja -laitteita sekä työsuojeluun liittyviä laitteita palo- ja pelastustoimintaan, poliisille ja puolustusvoimille sekä teollisuuteen. Lisäksi tuotevalikoimaan kuuluvat teollisuustietokoneet ja -näytöt. Konsernin liikevaihto on 32 milj € ja Savox työllistää 250 henkilöä. Savoxilla on voimakas kasvustrategia.

Haemme Savoxille johdon assistenttia Espooseen.

JOHDON ASSISTENTTI

Johdon assistentin tehtävässä vastuullasi on Savoxin toimitusjohtajan assistentin ja hallituksen puheenjohtajan assistentin tehtävät. Roolissasi hoidat johdon kokous- ja matkajärjestelyitä. Olet tärkeässä roolissa niin johtoryhmätyöskentelyssä sihteerinä toimimisessa kuin hallituksen kokousten järjestelyissä sekä materiaalin koordinoinnissa. Vastuullasi on vaihtelevia ja monipuolisia hallinnollisia tehtäviä. Tehtävässäsi avustat taloushallinnon tehtävissä ja ajoittain myös henkilöstöhallinnon asioiden parissa.

Etsimämme johdon assistentti on energinen ja oma-aloitteinen organisoija. Tartut tehokkaasti uusiin haasteisiin ja ymmärrät vaativienkin projektien toteuttamiseen liittyvät nopeatempoiset tehtäväkokonaisuudet. Tarkkuus, luottamuksellisuus ja aikatauluissa pysyminen on sinulle itsestäänselvyys. Langat ja paperit pysyvät käsissäsi ja kalenterit hallinnassasi.

Johdon assistentin tehtävänkuva on sinulle tuttu, mutta haluat myös oppia uusia tehtäviä johdon oikeana kätenä. Sähköiset työvälineet ovat osa jokapäiväistä elämääsi ja pystyt toimimaan sujuvasti myös englannin kielellä.

Toivomme sinulta:

  • Vahvaa aiempaa kokemusta johdon assistentin/ assistentin tehtävistä
  • Tehtävään soveltuvaa kaupallista koulutustaustaa, esimerkiksi tradenomin tai merkonomin koulutusta
  • Hyviä organisointitaitoja ja kykyä itsenäiseen työskentelyyn
  • Toimisto-ohjelmien (MS Office) hyvää hallintaa
  • Erinomaista suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa
  • Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi
  • Kokemus taloushallinnon tehtävistä tai HR-kokemus katsotaan eduksi

Tehtävässä menestymistä edesauttaa:

  • Erinomaiset yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot
  • Positiivinen asenne sekä proaktiivisuus
  • Palveluhenkisyys ja joustavuus

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja vaihtelevan tehtävän. Viihtyisät toimitilamme sijaitsevat Espoon Keilaniemessä. Meillä toteutetaan hybridityöskentelyä eli osan työviikosta voi työskennellä etänä. Tarjoamme sinulle kilpailukykyisen palkan.

Haku toteutetaan yhteistyössä Experiksen kanssa. Mikäli kiinnostuit, niin haethan paikkaa mahdollisimman pian oheisen linkin kautta, mutta kuitenkin viimeistään 3.6.2022. Liitäthän hakemukseesi myös palkkatoiveesi. Etenemme rekrytointiprosessissa heti sopivan hakijan löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa 30.5. klo 10-13 Experiksen seniorikonsultti Ann-Mari Kankaanranta, tel. +358 50 3130016, [email protected]

Experis on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.