Johtava asiantuntija, Toimialuepalvelut, Istekki Oy

Nähdäksesi alkuperäisen työpaikkailmoituksen Experiksen verkkosivuilla, klikkaa tätä linkkiä.



Me istekkiläiset olemme teknologiaturvaajia, jotka työskentelemme yhteisen hyvän ja sujuvamman Suomen eteen. Teemme työtä lähes 4 miljoonan kansalaisen hyvinvoinnin eteen - juuri tälläkin hetkellä. Olemme osa suomalaisten arkea niin elämän suurissa ja haastavissa hetkissä huolehtimalla mm. sairaaloiden elämää ylläpitävistä laitteista ja sairaalan ICT-ympäristöistä, kuin aivan perusarjessa tuottamalla mm. koulujen ICT-ympäristöt. Moniammatillista porukkaamme määrittelee osaaminen, asiantuntijuus ja vahva tekemisen meininki kaikessa mitä teemme asiakkaillemme!

Etsimme nyt Istekille

JOHTAVAA ASIANTUNTIJAA

toimialuepalvelut yksikköömme

Työssäsi pääset toimimaan kehitys- ja suunnittelu- sekä vaativissa ylläpitotehtävissä Microsoft Active Directory ja Entra ID laajoissa asiakasympäristöissä. Vastaamme Suomen suurimpien toimialuepalveluiden palvelutuotannosta, joiden parissa pääset käyttämään ja kehittämään osaamistasi.

Tulet olemaan osa ammattitaitoista asiantuntijaryhmää, jonka vastuulla ovat mm. Active Directory, Entra ID, DNS, DHCP, Group Policy, ADFS, AD Connect sekä PKI palveluiden tuki ja ylläpito sekä kehittäminen.

Tehtävänäsi on yhdessä ryhmämme kanssa huolehtia asiakasympäristöjen toimivuudesta, ylläpidosta ja kehittämisestä. Tehtäväsi on myös seurata uusien palveluiden (Azure/Entra ID) kehitystä sekä suunnitella ja tukea näiden käyttöönotoissa, joiden avulla toimialuepalveluita kehitetään ja tuotamme lisäarvoa asiakkaillemme. Kehitystyötä tehdään yhdessä palvelualueen arkkitehdin ja tuoteomistajan sekä tarvittavien sidosryhmien kanssa. Lisäksi tehtäväsi on kehittää palvelutuotannon prosesseja ja varmistaa palveluiden korkea laatu. Työnkuvaan kuuluu myös ryhmän asiantuntijoiden tukeminen ja mentorointi varsinkin uusien palveluiden käyttöönotoissa sekä osallistuminen asiakasprojekteihin asiantuntijatehtävissä, määrittely-, suunnittelu- ja testaustehtäviä sekä ongelmanratkaisua.

Jos olen kiinnostunut kehittämisestä, olet innokas tutkimaan, suunnittelemaan ja oppimaan uutta, sopii tämä tehtävä sinulle. Myös rauhallisuus ja analyyttinen ongelmanratkaisukyky ovat tärkeitä ominaisuuksia tässä tehtävässä. Hyvä paineensietokyky on myös toivottavaa, sillä laajoihin ympäristöihin liittyvät tehtävät voivat olla haastavia. Työssäsi pääset tekemään yhteiskunnallisesti merkityksellistä työtä, joka koskettaa yli 4 miljoonan ihmisen elämää.

Työssä menestyäksesi tarvitset

  • Monipuolista osaamista ja syvää ymmärrystä Entra ID:stä ja Windows AD toimialueesta
  • Kokemusta Entra ID ja AD -ympäristöjen kehittämistehtävistä
  • Soveltuvaa IT-alan koulutusta (esim. datanomi, tradenomi, insinööri)
  • Erinomaisia dokumentointitaitoja
  • Hyviä tiimityöskentely ja vuorovaikutustaitoja
  • Proaktiivista asennetta työssäsi
  • Asiakaslähtöistä asennetta ja mukautumiskykyä ajoittain hektisessäkin arjessa
  • Hyvää suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa

Arvostamme myös

  • Google Workspace tuntemusta
  • PowerShell osaamista
  • Virtualisointiteknologioiden tuntemusta
  • Julkisten varmenteiden ja nimipalveluiden tuntemusta

Sekä suoritettuja sertifikaatteja esim.

  • Windows Server Hybrid Administrator Associate
  • Identity and Access Administrator Associate
  • Azure Administrator Associate
  • Security, Compliance, and Identity Fundamentals

Lisätiedot

  • Aloitus: Sopimuksen mukaan
  • Sijainti: Tässä työssä on etätyömahdollisuus ja työtä voit tehdä mistä päin Suomea tahansa. Toimipisteemme sijaitsevat Kuopiossa, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa ja Espoossa
  • Tähän tehtävään valittavalle henkilölle suoritetaan perusmuotoinen henkilöturvallisuusselvitys ja huumausainetesti

Palkkaus

Tehtävän palkkahaitari on 4200-5500 €/kk, lopullinen palkka määritellään valittavan henkilön osaamisen ja kokemuksen mukaan. Kuulut meillä KT:n yrityssektorin työehtosopimuksen piiriin, mikä tuo mukanaan julkisen alan parhaat työsuhde-edut, kuten:

  • Lyhyemmän säännöllisen työajan (36,25 h/vko) - enemmän aikaa palautumiselle ja arjen tasapainolle
  • Reilut lomaoikeudet - vuosilomia kertyy enimmillään 38 arkipäivää vuodessa

Miksi valitsisit meidät?

Panostamme vahvasti henkilöstön kehittämiseen ja kouluttamiseen sekä kannustavaan esihenkilötyöhön. Meillä saat tehdä työsi hyvin, sillä pääset toimimaan vakiintuneiden kumppaneiden ja alan parhaiden asiantuntijoiden kanssa erittäin mielenkiintoisissa asiakasympäristöissä ja -projekteissa. Arvostamme tasapainoa työn ja muun elämän yhteensovittamisessa ja tarjoamme myös kattavat henkilöstöedut.

Lue lisää verkkosivujemme Uratarinoita-osiosta.

Lämpimästi tervetuloa Istekille!

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä ManpowerGroup Oy:n kanssa. Hae tehtävää liittämällä CV:si ja vapaamuotoinen hakemuksesi viimeistään 11.6.2025 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Recruitment Consultant Tiina Venäläinen, p. 050 300 4372 tai [email protected]

Experis on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.