Hyvä työnhakija ja asiakas – palvelumme toimivat normaalisti – lue lisää

Markkinointipäällikkö

"Tuoreus on herkullisuuden, terveellisyyden ja laadun perusta. Siksi on tärkeää, että vihannesten ja juuresten tie kuluttajan pöytään on mahdollisimman suora ja nopea."

Uudessakaupungissa toimiva Vihannes-Laitila -konserni on alansa johtava vihanneskauppaa harjoittava yhtiö Suomessa. Konsernin liikevaihto on noin 36 M€ ja yritysryhmässä työskentelee keskimäärin 100 alansa ammattilaista. Lue lisää www.vihanneslaitila.fi.

Haemme nyt uuteen tehtävään aktiivista ja innovatiivista MARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖÄ, jolla on myös tuotekehittämiseen liittyviä tehtäviä.

Tehtävässä pääset hyödyntämään monipuolisesti osaamistasi markkinoinnin eri osa-alueilta. Vastaat kokonaisvaltaisesti markkinointimme suunnittelusta ja toteutuksesta sekä brändimme edelleen kirkastamisesta ja tunnettuuden vahvistamisesta. Hallitset digitaalisen markkinoinnin, sisältömarkkinoinnin ja sosiaalisen median sekä ymmärrät myös laajasti markkinoinnin automaatiomahdollisuudet. Olet hyvä sisältöjen tuottaja ja tuotat laadukasta materiaalia yhteistyössä valittujen mediatahojen kanssa. Asiakaskokemus on lähellä sydäntäsi ja osaat kuvata toimintamme lisäarvon ja hyödyt asiakkaillemme kiinnostavasti ja selkeästi markkinoinnin moninaisin keinoin. Lisäksi vastaat asiakastapahtumien ja messuosallistumisten suunnittelusta ja toteuttamisesta sekä asetat kampanjakohtaiset tavoitteet ja seuraat systemaattisesti niiden toteutumista.

Tehtäviisi kuuluu myös tuotekehittämiseen liittyviä tehtäviä, mm. uusien tuotteiden kehittäminen, markkinointi ja lanseeraaminen yhdessä muun organisaation kanssa.

Teet tiivistä yhteistyötä, myyntitiimin sekä muiden sidosryhmien kanssa. Sinulla on näkemystä ja ymmärrystä liiketoiminnan tavoitteita tukevan markkinoinnin ja tuotekehityksen toteuttamisesta. Tartut rohkeasti, itsenäisesti ja innovatiivisesti toimeen sekä seuraat aktiivisesti alan toimijoita ja trendejä laajemminkin.

Tehtävässä voit työskennellä kotikonttorilta, esim. pääkaupunkiseudulta. Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen, tehtävässä raportoit toimitusjohtajalle.

Toivomme sinulta

  • tehtävään soveltuvaa koulutusta
  • kokemusta ja näyttöjä vastaavista tehtävistä
  • päivittäistavarakaupan tuntemusta
  • laaja-alaista osaamisista eri markkinointityökaluista ja -kanavista sekä kokemusta työskentelystä laadukkaan brändimarkkinoinnin parissa
  • ymmärrystä myynti- ja markkinointistrategioiden yhdistämisestä osaksi kannattavaa liiketoimintaa
  • ymmärrystä verkko- ja someanalytiikasta
  • aktiivisuutta, innostusta, oivallusta ja rohkeutta näkemystesi toteuttamiseen
  • sujuvaa suomen ja englannin taitoa, muu kielitaito on eduksi
  • erinomaisia, ajan tasalla olevia IT-taitoja

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden olla mukana rakentamassa ja markkinoimassa uusia tuotteita, palveluja ja toimintamalleja eteenpäin katsovassa ja menestyvässä yrityksessä. Saat itsenäisen roolin, jossa sinulla on vapaus ja vastuu päätöksenteossa ja tekemisessä. Meillä on kannustava työyhteisö ja ketterä organisaatio, jossa pääset laajasti kehittämään asioita ja myös itse kehittymään. Tervetuloa meille!

Kiinnostuitko?

Hae tehtävää, osoitteessa www.experis.fi. Lähetä ansioluettelosi ja hakemuksesi palkkatoivomuksella viimeistään 10.8.2020. Lisätietoja tehtävästä antavat Experiksen rekrytointikonsultit Henrik Grönqvist, puh. 050 3699 464, henrik.gronqvist(at)fi.experis.com (ei tavoitettavissa viikolla 29) ja Terhi Airas, terhi.airas(at)fi.experis.com

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.