Myyntiassistentti, Tarkett Oy

Tarkett on valmistanut lattioita Pohjoismaissa jo vuodesta 1886. Markkinajohtajana tarjoamme lattian- ja seinänpäällysteitä koteihin sekä kokonaisratkaisuja julkisiin tiloihin. Valikoimaamme kuuluvat puu-, muovi-, laminaatti-, linoleumi- ja tekstiililattiat, märkätilojen lattian- ja seinäpäällysteet sekä sisätilojen urheilulattiat.
Tarkett työllistää Suomessa noin 20 henkilöä ja maailmanlaajuisesti meillä on noin 12 000 työntekijää yli 100 maassa. Tarkett on ranskalainen yritys, toimimme 35 tuotantolaitoksessa ja olemme yksi maailman suurimmista lattiavalmistajista: myymme päivittäin noin 1,3 miljoonaa neliömetriä lattiaa. Vuonna 2024 Tarkettin liikevaihto oli 3,3 miljardia euroa.
Liikeideamme on tuoda markkinoille innovatiivisia, inspiroivia ja viihtyvyyttä lisääviä ratkaisuja. Tuotekehityksessämme yhdistyvät kaunis design, ympäristöystävällisyys ja taloudellisuus tuotteen koko elinkaaren ajan. Pitkäjänteinen asiakasyhteistyö, ympäristövastuu ja henkilöstön hyvinvointi ovat keskeisiä arvoja yrityskulttuurissamme. Meillä rohkaistaan innovatiivisuuteen ja yhdessä tekemiseen - yhdessä saavutamme tuloksia.

Asiakasyrityksemme Tarkett Oy etsii asiakaspalveluhenkistä ja oma-aloitteista MYYNTIASSISTENTTIA Espoon Leppävaaraan vanhempainvapaan sijaisuuteen.

Mikäli olet innokas oppimaan uutta, nautit monipuolisista toimistoympäristössä tapahtuvista myynnin tuen tehtävistä ja haluat työskennellä kansainvälisessä B2B-ympäristössä, tämä tehtävä on sinulle!

Tehtävässä:

- Tuet myyntitiimiä työskentelyn sujuvuudessa ja tuottavuuden kehittämisessä

- Varmistat, että tiimillä on käytössään ajantasaiset digitaaliset työkalut, tuotemallit ja muu tukimateriaali

- Työskentelet SAP-ympäristössä ja toimit järjestelmätukena kollegoille

- Osallistut kaupallisen datan analysointiin (esim. kampanjat, KPI:t), tuotetiedon hallintaan ja prosessien kehittämiseen

- Toimit käyttötukena My Tarkett -asiakasportaalissa, jossa asiakkaat hallinnoivat tilauksiaan ja tarkastelevat varastosaldoja

- Avustat myyjiä lanseerauksissa, hoidat tuotemallitilauksia ja toimit pääkontaktina Urjalan mallivarastoon

- Vastaat myös toimistoarjen sujuvuudesta: laskujen tiliöinti ja ostotilaukset, materiaalien käännökset, etu- ja toimistotarviketilaukset sekä myyntikokousjärjestelyt

Työaika on 37,5 h/viikko arkisin. Käytössämme on hybridimalli, eli osa työviikosta on mahdollista tehdä etänä.

Hyvän lähtökohdan menestymiselle tässä tehtävässä antaa aiempi osaaminen ja työkokemus samankaltaisesta työtehtävästä. Toivomme sinulta hyviä tiimityöskentely- ja yhteistyötaitoja. Tämä työtehtävä sopii työntekijälle, jolla on tarkka, huolellinen ja itsenäinen työote. Arvostamme luontaista oppimishalua sekä nopeaa uusien asioiden omaksumiskykyä, halua sitoutua yritykseen ja kykyä kehittyä edelleen ammattilaisena hyvällä asenteella ja motivaatiolla.

Toivomme sinulta:

- Aiempaa työkokemusta vastaavantyyppisistä työtehtävistä

- Tehtävään soveltuvaa koulutusta

- Positiivista ja palveluhenkistä asennetta

- Yhteistyökykyistä ja toisia auttavaa työotetta

- Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito nähdään isona etuna

- Perushyviä IT-taitoja mm. MS Office (lisäksi SAP-järjestelmän käyttökokemus on hyödyksi)

- Hyvää paineensietokykyä hektisemmissä tilanteissa, joissa sinulla on useampi eri työtehtävä hoidettavanasi

Tarjoamme sinulle:

- Kokopäiväisen ja määräaikaisen työn vakaassa, kansainvälisessä ja alansa johtavassa yrityksessä

- Mielenkiintoisen sekä monipuolisen työtehtävän osaavassa ja rennossa työyhteisössä

- Laadukkaat tuotteet, joiden parissa on ilo työskennellä

- Kiinteän kuukausipalkan, lounas- ja liikuntaedun sekä kattavan perehdytyksen uuteen työhösi

Kiinnostuitko?

Mikäli tämä työtehtävä herätti kiinnostuksesi, haethan tätä työpaikkaa mahdollisimman pian. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Lisääthän työhakemukseesi myös palkkatoiveesi. Toivottu työn aloitus on elokuussa ja määräaikaisuuden kesto on vähintään 12 kuukautta. Mahdollinen jatko tämän jälkeen varmistuu myöhemmin. Tehtävään valittu henkilö solmii työsopimuksen suoraan asiakasyrityksemme kanssa. Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä ManpowerGroupin kanssa.

Mahdolliset tiedustelut tätä työtehtävää koskien:


Senior Delivery Manager Heidi Yrjä p. 040 1546 747, [email protected]
Talent Acquisition Consultant Roosa Marjanen p. 040 5679 360, [email protected]

Manpower on maailman johtavia rekrytointi- ja henkilöstöalan yrityksiä, joka toimii 80 maassa ja on markkinajohtaja Pohjoismaissa ja Baltiassa. Suomessa olemme yksi suurimmista rekrytointiin, henkilöstövuokraukseen ja soveltuvuusarviointeihin erikoistuneista yrityksistä. Työnantajat etsivät kauttamme taitavia ja motivoituneita ammattilaisia kaikille organisaatiotasoille, määräaikaisiin ja vakituisiin työsuhteisiin. Palvelemme asiakkaitamme ja hakijoitamme valtakunnallisesti aluetoimistojemme kautta.