Talouspäällikkö

Nähdäksesi alkuperäisen työpaikkailmoituksen Experiksen verkkosivuilla, klikkaa tätä linkkiä.



Semel Oy on vuonna 1971 perustettu yritys, joka kehittää ja tuottaa henkilökuljetusalalle laitteita ja tietojärjestelmäpalveluja kuten kassajärjestelmiä, tilaus- ja laskutusjärjestelmiä. Olemme taksiliiketoiminnan merkittävä tietojärjestelmätoimittaja Suomen ja pohjoismaiden alueella.

Semel Oy:llä on sertifikaatit niin hyvästä luottokelpoisuudesta ja maksukäyttäytymisestä (Suomen Asiakastiedon mukaan Suomen Vahvimmat Platina 2012-2023), kuin laatujärjestelmästä (ISO 9001:2015) että ympäristöjärjestelmästä (ISO 14001:2015).

Skandinavian alueella toimimme tytäryhtiömme Halda AB kautta. Tytäryhtiömme Modulsystem Sweden AB kautta toimimme myös julkisen liikenteen, pysäköinnin sekä sähköajoneuvojen latauksen järjestelmätoimittajana. Kuulumme Ruotsalaiseen KG Knutsson AB konserniin jo 1990-luvulta asti.

Etsimme nyt joukkoomme TALOUSPÄÄLLIKKÖÄ, nykyisen tehtävänhaltijan tulevan eläköitymisen myötä.

Tässä monipuolisessa avaintehtävässä vastaat mm. kirjanpidon ja raportoinnin oikeellisuudesta, vuosittaisesta viranomaisraportoinnista ja teet saumatonta yhteistyötä tilintarkastajien kanssa. Viranomais- ja pankkiyhteistyö, sekä n. 40 kk-palkkaisen työntekijän palkanmaksu- ja hallinto kuuluu myös tehtäviisi. Raportoit toimitusjohtajalle.

Sinulla on kahden kollegan tiimi, jonka kanssa pidätte kotimaan taloushallinnon pyörät pyörimässä, ja lisäksi yhteistyö Ruotsin tytäryhtiöiden kollegojen kanssa on tiivistä. Teet yhteistyötä eri osastojen (mm. myynnin, tuotannon ja logistiikan) kanssa varmistaaksesi, että pystyt oikealla ja ajantasaisella taloustiedolla tukemaan organisaation tavoitteiden saavuttamisessa ja sparraamaan operatiivisen johdon päätöksentekoa.

Toivomme Sinulta:

  • tehtävää tukevaa tutkintoa, esim. tradenomi tai ekonomi
  • ruotsin kielen hyvää hallintaa niin suullisesti kuin kirjallisesti
  • laaja-alaista työkokemusta taloushallinnon kentältä
  • vahvaa ulkoisen sekä sisäisen raportoinnin kokemusta, sekä taitoa hallita isoja kokonaisuuksia
  • vastuuntuntoista asennetta, ja halua sitoutua pitkäjänteisesti työhösi

Tarjoamme Sinulle:

  • avaintehtävän vakavaraisessa yrityksessä
  • matala hierarkisen ja hyvähenkisen työyhteisön tuen
  • kattavan, asianmukaisen perehdytyksen nykyisen talouspäällikön sekä taloustiimin toimesta. Olet monessa mukana, mutta et yksin
  • hyvät työsuhde-edut, sisältäen laajan työterveyshuollon ja mahdollisuuden autoetuun
  • motivoivan kiinteän kuukausipalkan, jonka suuruus määritellään osaamisesi ja kokemuksesi mukaan

Semelin nykyaikainen, viihtyisä toimisto sijaitsee Helsingin Pitäjänmäessä, jossa työskentelemme pääsääntöisesti paikan päällä. Osittainen etätyöskentely perehdytysjakson jälkeen on mahdollista.

Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Experiksen kanssa. Hae rekisteröimällä cv:si ja lisäämällä palkkapyyntösi sivustolla www.experis.fi viimeistään 15.12.2023. Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Recruitment Consultant Teija Pihlajamäki, puh 0445061105 ja [email protected]

Experis on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.