KASSANHALLINNAN AMMATTILAINEN/Cash Management Specialist

Wihuri on teollisuutta ja kauppaa harjoittava kansainvälinen suomalainen monialakonserni. Wihurin neljä toimialaa ovat pakkausteollisuus, päivittäistavaratukkutoiminta, tekninen kauppa ja liikelentotoiminta. Konsernin liikevaihto on noin 1,9 miljardia euroa ja henkilöstön määrä noin 5 200. Ensiluokkainen maine, osaaminen ja sitoutuminen ovat tehneet Wihurin toimialoista johtavia toimijoita omalla alallaan.

Wihuri perustettiin yli 115 vuotta sitten vahvalle arvopohjalle. Vastuullisuus on meille aitoa tekemistä ja juurtunut syvälle toimintaamme. Avoimuus, luotettavuus, innovatiivisuus ja kannattavuus ohjaavat sitoumustamme vastata oman liiketoimintamme ja sidosryhmiemme tarpeisiin. Lue lisää www.wihuri.fi.

Wihuri-konsernin rahoitusosasto hakee vakinaiseen työsuhteeseen kehityssuuntautunutta

KASSANHALLINNAN AMMATTILAISTA/Cash Management Specialistia konsernin pääkonttoriin Helsingin Kulosaareen.

Tehtäviisi kuuluvat maksuliikenteen ja likviditeetin päivittäinen hallinta yhdessä muun tiimin kanssa. Vastaat maksuprosessien konsernitason hallinnasta sekä konsernin kassaennusteiden tekemiseen liittyvistä prosesseista ja tehtäväkokonaisuuteen kuuluvien järjestelmien ylläpidosta ja kehittämisestä. Konsernin käytössä on keskitetyt maksujärjestelmät ja pankkiyhteydet, jotka palvelevat konsernin liiketoimintayksiköitä Suomessa, muualla Euroopassa ja Aasiassa. Maksuliikenteen ja likviditeetin hallinnan lisäksi vastuualueeseesi kuuluvat konsernin pankkitilien hallinta ja tilirakenteiden kehittäminen yhdessä yhteistyöpankkien kanssa Suomessa ja ulkomailla.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja useamman vuoden rahoitus- ja/tai taloushallinnon työkokemusta. Erinomaiset kommunikointi- ja yhteistyötaitosi auttavat sinua onnistumaan työssäsi. Työskentelyotteesi on tarkka, oma-aloitteinen ja joustava. Olet kehitys- ja ratkaisukeskeinen ja esität rohkeasti uusia näkökulmia. Tarvitset tehtävässä sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista sekä vahvan Excel -osaamisen.

Toivomme sinulta lisäksi kokemusta prosessi- ja järjestelmämuutosprojektien läpiviemisestä. Koet omaksesi prosessien kehittämisen ja pystyt hyödyntämään tehokkaasti tietotekniikan suomia mahdollisuuksia prosessien sujuvoittamiseen.

Katsomme eduksi

  • SAP-osaaminen sekä jonkin rahoitus/treasury -järjestelmän käyttökokemuksen
  • rahoitus/treasury-toimintojen tuntemusta, erityisesti kassanhallinnan näkökulmasta
  • osaamista maksuliikenteestä sekä siihen liittyvistä prosesseista ja järjestelmistä
  • osaamista kirjanpidon, tilinpäätöksen ja vastuiden raportointiin liittyvistä vaatimuksista ja käytännöistä

Tarjoamme

  • monipuolisia ja haastavia tehtäviä mielenkiintoisessa liiketoimintaympäristössä
  • mahdollisuuden kehittää ja laajentaa osaamista pienessä tiimissä yrityksen rahoitustehtävissä
  • matalahierarkisen työyhteisön erittäin arvostetussa yrityksessä
  • kilpailukykyisen palkkauksen ja edut

Kiinnostuitko? Lähetä CV:si palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 31.3.2020. Lisätietoa tehtävästä antavat Experiksen rekrytointikonsultit Terhi Airas, puh. 040 700 0204, [email protected] ja Liisa Jenkins, [email protected].

Experis™ on johto- ja asiantuntijatason rekrytointi- ja projektiratkaisuihin erikoistunut kansainvälinen yritys. Luomme uusia ura- ja kasvumahdollisuuksia osaaville yksilöille ja autamme asiakkaitamme saavuttamaan omat tavoitteensa nopeammin. Olemme erikoistuneet IT- ja insinöörialan sekä taloushallinnon, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja henkilöstöhallinnon osaamisalueisiin. Vuosittain etsimme asiakkaidemme avainpaikoille tuhansia alansa parhaita täsmä- ja erityisosaajia, esimiehiä ja johtajia. Experis on osa ManpowerGroupia.